(Omgekeerde) forumtransport

Gestart door nsdnayz, 04-04-2012 00:19:54

Vorige topic - Volgende topic

nsdnayz

Nu zie ik vaak dat er om een forumtransport gevraagd wordt.
Is het dan niet handig als er een topic (liefste sticky) komt, met een omgekeerde forumtransport.
Hoe werkt dit? Ik ga bijvoorbeeld zaterdag naar Delfzijl vanuit Amsterdam, kan ik dan misschien iets meenemen voor iemand?
Zo kan je delen waar je naartoe gaat, zodat iemand er misschien iets aan heeft, we zijn tenslotte goedzakken hier.  :laugh:

Ook lijkt mij het handig dat alle forumtransporten onder 1 topic aangemaakt worden (dat mag deze ook zijn). Handig voor de mods, en de leden.

Graag jullie mening! Lijkt dit jullie wat?

Douwe

Ik kan me wel vinden in een speciaal topic voor Forumtransport aanvragen ;D.
Maar ik vindt ook dat iemand die wat vervoerd wil hebben hier ook wel de moeite voor mag doen om een verzoek aan te vragen.
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

Hengeveld

Volgens mij is dat alleen maar verwarrend en werkt het prima zoals het nu is.

thuur

Ik denk dat het handiger is als forummers vermelden welke route ze regelmatig rijden en in hoeverre ze openstaan voor forumtransporten (bv een versnellingsbak meenemen in je S70 als je in je pak naar vergaderingen moet lijkt me niet zo voordehand liggend). En tijdelijke opslagpunten (bezorg/afhaal). Bij mij kunnen forummers altijd onderdelen (laten) bezorgen en later weer (laten) afhalen. Wel goed gemarkeerd en voor eigen risico uiteraard.

Gr ;)

Vulk

Ik rijd vaak doorheen België: Maastricht - Antwerpen - Kortrijk.

Ik heb ook altijd wel een plaatsje vrij in de koffer.

UserID6342

Voor mij geld eigenlijk hetzelfde als bij Thuur.  Normaliter kan ik altijd wel even dienen als tijdelijke opslag / tussenstation, mits het me niet in de weg ligt uiteraard maar daar valt altijd wel een mouw aan te passen natuurlijk.

Ik denk / vind ook dat als iemand een forumtransport nodig heeft hij/zij hier best zelf even wat moeite voor mag doen, door dit bijvoorbeeld zelf kenbaar te maken.

Walter

Daarbij zeg ik nooit online op voorhand waar ik heen ga, eerder waar ik geweest ben. Je weet nooit wie mee leest, dat ik wel of niet thuis ben kan handige info zijn

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

maruska

Walter, niemand weet toch ook dat jij een deense dog thuis hebt ? ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Walter

daar hoef je niet zo bang voor te zijn, die knuffelt je dood...

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

verron

Citaat van: Walter op 04-04-2012 09:23:03
daar hoef je niet zo bang voor te zijn, die knuffelt je dood...

Dan kun je het misschien beter wel vertellen............handig, zo'n knuffelend inbraakalarm
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

MVeldhuis

Ik rij op regelmatige basis Coevorden - Den Helder en Coevorden - Zwolle, en vice versa uiteraard anders kom ik niet meer thuis.
Rij een station dus past altijd wel wat achterin.