de allerslechtste chauffeur 2012

Gestart door ulkeman, 10-04-2012 20:51:25

Vorige topic - Volgende topic

ulkeman

iedereen vandaag gezien hoe ze een Lincoln in elkaar reden?  :eusa_wall:

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

Sbv

Citaat van: ulkeman op 17-04-2012 22:38:57
Ja, kan gelijk de shredder in, en persoonlijk, is dat ook niet erg

arjen850

Jep, wat een programma zeg, helemaal dat eigenwijze menneke die stoer met een omega crost....

Spin!

Ik zag een glimp van volgende week...en ik vrees dat ik toch echt de motorkap herkende van een rode 850...

Dus wat de Lincoln liefhebbers vandaag hadden...ga ik volgende week voelen (steek door 't hart).

Vind het op zich wel een goed programma. Het geeft weer dat er honderden, zo niet duizenden van dit soort gevaren op de weg rijden en wat mij betreft mogen ze van allen het rijbewijs innemen en nimmer terug geven.

www.vm-parts.nl

peteRRR

Ze zouden dat parkoers uit moeten zetten met de meubels uit de eigen huiskamert,...gaat het vast een stuk beter.  :eusa_whistle:

Alhoewel sommige aan 3x de eigen inboedel het nog niet zullen leren,....denk ik. ;D

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Taranis

Citaat van: Sbv op 17-04-2012 22:53:23
Ja, kan gelijk de shredder in, en persoonlijk, is dat ook niet erg

Dat was ook mijn reactie, maar m'n bezoek was het er niet mee eens :D

UserID6342

Citaat van: peteRRR op 17-04-2012 23:01:38
Ze zouden dat parkoers uit moeten zetten met de meubels uit de eigen huiskamert,...gaat het vast een stuk beter.  :eusa_whistle:

Dan heb je meestal een kaal parcour bij dit soort figuren :evil:.  Raakt een blinde olifant nog niets ;D ;D

arjen850

Ik meende een glimp te zien van een rode 440, laten we dat hopen in plaats van dat ze ook nog een 850 in de poeier helpen..

fust850

Eerste aflevering na 15 minuten afgezet. Wat een waardeloos programma, om nog maar te zwijgen van de nodeloze vernieling van een klassieke Volvo.

Nu vindt ik 99% van de reality TV trend niet om te pruimen, dus mijn bescheiden mening zal geen deuk in een pakje boter teweeg brengen bij het grote publiek, die dit soort walg-TV schijnbaar wel geweldig vindt...
Zweedse wolf in schaapskleren:  Ford S-Max 2.5ST Roffelbus

Spin!

Citaat van: arjen850 op 18-04-2012 10:15:48
Ik meende een glimp te zien van een rode 440, laten we dat hopen in plaats van dat ze ook nog een 850 in de poeier helpen..

Yep, net even uitzending gemist bekeken en het gaat inderdaad om een 440. Gelukkig heb ik me vergist ;D.

Wel zonde dat er zoveel Volvo's moeten sneuvelen voor deze waardeloze bestuurders. Ach...het zijn nu eenmaal de veiligste auto's uit die tijd voor relatief weinig geld.

www.vm-parts.nl

rogerV701998

Citaat van: fust850 op 18-04-2012 10:23:29

Nu vindt ik 99% van de reality TV trend niet om te pruimen, dus mijn bescheiden mening zal geen deuk in een pakje boter teweeg brengen bij het grote publiek, die dit soort walg-TV schijnbaar wel geweldig vindt...

Helemaal mee eens. Oprechte pulp tv :eusa_sick:. Ik heb inmiddels een aardige collectie Dvd's ;D en kijk regelmatig BBC, de Belgische publieke zenders en Discovery in al z'n varianten.

Taranis

Ach, je moet het weten te relativeren denk ik. Ja, het is waardeloze tv, maar vanuit het oogpunt van verkeer gezien vind ik het wel shockerend dat dergelijke figuren gewoon op de openbare weg rondrijden. En ja, tuurlijk leggen ze het er even flink dik bovenop voor de camera en ja, tuurlijk worden bepaalde figuren ondersteund door een bijpassend muziekje waardoor 't nog erger lijkt dan het is.

Prima programma om ondertussen de was te doen ;D Ik vond het wel verbazend dat Harry Handrem (ben z'n naam alweer vergeten) gisteravond z'n rijbewijs terugkreeg. Iemand met zoveel zelfvertrouwen zou ik niet graag om me heen hebben op de openbare weg.

Sbv

Citaat van: Taranis op 18-04-2012 11:00:37
Ach, je moet het weten te relativeren denk ik. Ja, het is waardeloze tv, maar vanuit het oogpunt van verkeer gezien vind ik het wel shockerend dat dergelijke figuren gewoon op de openbare weg rondrijden. En ja, tuurlijk leggen ze het er even flink dik bovenop voor de camera en ja, tuurlijk worden bepaalde figuren ondersteund door een bijpassend muziekje waardoor 't nog erger lijkt dan het is.

Prima programma om ondertussen de was te doen ;D Ik vond het wel verbazend dat Harry Handrem (ben z'n naam alweer vergeten) gisteravond z'n rijbewijs terugkreeg. Iemand met zoveel zelfvertrouwen zou ik niet graag om me heen hebben op de openbare weg.
Je wilt van een hoop mensen niets weten. Hoe een aantal mensen in de auto zaten/reden was erg herkenbaar en voor mij, soms wat stereotiep.

Als je niet durft te rijden, blijf dan uit de auto....

Jan_D.

Het is te hopen dat de makers van het programma van te voren alle verkeersdeelnemers in de buurt die niet in een auto zitten waarschuwen om een huis in te gaan. Anders blijft het niet bij blikschade. Je kinderen zullen daar toch fietsen....

peteRRR

Dan zijn ze ook gelijk aan de beurt als er letsel wordt aangebracht,...ken die Ruben ook een ander baantje zoeken denk ik.
Het is wat je zegt levens gevaarlijk,maar er zit een zoet tv pakje omheen.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla