voorstoelen 855 vervangen door V70 stoelen

Gestart door blauweroffel, 12-04-2012 09:49:30

Vorige topic - Volgende topic

blauweroffel

Ik heb een compleet alcantara/leer interiuer gekocht, komt uit een V70 van 1997.
Ik wil die in mijn 855 zetten en nu zie ik dat de gordel van de voorstoelen op een andere manier zijn gemonteerd aan de stoel zelf.
Bij de 855 zit de gordel vast mbv een bout.
Bij de V70 stoelen zitten de gordels in een soort metalen strip en deze strip zit vast aan de stoel met een groet torx.
Hoe krijg ik mijn gordel nu vast aan de V70 stoel?

Zal straks wat foto's bijdoen

BR

UserID6342

Volgens mij kun je die gordels zo overschroeven hoor, ben even benieuwd naar de foto's er van.

)()()sT

Ik ook... Ik heb namelijk ook in mijn eerste 855 een V70 interieur gezet en daar was de bevestiging hetzelfde meen ik... Of er was misschien iets anders maar niks schokkends.

blauweroffel

foto van de stoel uit de V70:

je ziet de plaat vastzitten aan de stoel in deze plaat komt een plaatje waar de gordel oin vastzit.

hier een foto van de andere stoel, dan zie je wat ik bedoel:

je ziet de zwarte plaat zitten waar de gordel aan vastzit.

Een foto van de stoel uit de 855 gaat ff niet, mijn vrouw is er mee weg. Maar uit mijn hoofd: hier kun je de lus van de gordel vastmaken met een bout die je door de lus van de gordel haalt en dan vastdraait.

edit: Nu met foto van 855 stoel:

Ik heb nog eens goed gekeken: hier zit de constructie met bout ook weer vast aan de stoel met een bout. die moet ik dus losdraaien. DE plaat bij de stoel van de V70 losdraaien met een torx en dan de constructie van de 855 stoel op de stoel van de V70 zetten, ik ga ervan uit dat het dezelfde maat heeft.
Nu alleen nog een grijze kap scoren voor de rechter stoel, de beide hendelkappen heb ik al.

BR
BR