Interesse in een groupbuy BC-racing BR coilovers?

Gestart door ruubje, 13-04-2012 10:55:14

Vorige topic - Volgende topic

ruubje

-
Volvo '94 850 T-5R: 18T, 3"Ferrita downpipe, Ferrita catback, 50mm ic, Do88 rip kit, Green injectors, Fasttech tuning, AP racing bbk, BC-racing coilovers
Volvo '97 S70R: Ferrita catback, 50mm ic, Porsche bbk, BC-racing coilovers, OZ superleggera
Volvo '07 V70N: 185pk D5 - 6 bak

BenB

Klinkt, goed!

Hier een andere groupbuy. Zal van het weekend deze doorlezen, kijken hoe ze onder een Volvo bevallen!

http://forums.t5d5.org/topic/14321-bc-coilovers-group-buy/

Gr. Ben

Emiel

Emiel

Turbobiker

De Tussenpaus

Teddy81

Ziet er heel erg goed uit ! Wanneer is de deadline voor deze groupbuy??

Emiel

Die is er nog niet. ;D

Ruben is nog aan het puzzelen wat het verstandigste is. Het prijsverschil tussen de UK en NL is behoorlijk. Zo behoorlijk dat ophalen in de UK voordeliger is dan hier bestellen.

Teddy81

Het ligt een beetje moeilijk (met UK ontvangstadres) maar eventueel zou ik ze mee kunnen laten komen met een transport uit de UK. Wij komen daar vrij regelmatig. Weet iemand waar die sets vandaan komen? Als ze uit Coventry komen kan ik ze daar eventueel wel op laten halen misschien.
Scheelt weer verzendkosten! ;)

Sem

Citaat van: Emiel op 19-04-2012 22:08:37
Die is er nog niet. ;D

Ruben is nog aan het puzzelen wat het verstandigste is. Het prijsverschil tussen de UK en NL is behoorlijk. Zo behoorlijk dat ophalen in de UK voordeliger is dan hier bestellen.

Het meest verstandg is om zijn CY helemaal kant en klaar te maken en hem dan van de hand te doen aan mij voor een "zacht" prijsje.. ;D

:eusa_shifty:

maartendeb

StefanCJ

StefanCJ

MarcoV

Citaat van: StefanCJ op 20-04-2012 13:17:58
Yep, ik mag ook niet meedoen  :'(

Jij kan de komende 18 jaar niks meer aan je auto doen  ;D

MarcoV  ;)

Emiel