volvo en zijn baas

Gestart door elro, 15-04-2012 09:49:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

elro

Hallo, mijn naam is Edwin van Gaalen uit het westland. Ik heb een volvo 850 2,5I station van 96. Het is een prima auto en een europa uitvoering. Misschien wil ik nog wel eens een dakspoiler, en een klein sportstuur, aangezien ik met mn lengte nogal met de benen klem zit tussen stuur en console. Als er iemand is die wat info kan doorgeven over wat mogelijk is dan hoor ik het wel.
Groeten,
Edwin van Gaalen

BBS

Citaat van: elro op 15-04-2012 09:49:00
Hallo, mijn naam is Edwin van Gaalen uit het westland. Ik heb een volvo 850 2,5I station Estate van 96. Het is een prima auto en een europa uitvoering. Misschien wil ik nog wel eens een dakspoiler, en een klein sportstuur, aangezien ik met mn lengte nogal met de benen klem zit tussen stuur en console. Als er iemand is die wat info kan doorgeven over wat mogelijk is dan hoor ik het wel.
Groeten,
Edwin van Gaalen

Welkom op het forum :D

Enneuhh, wist je al dat we graag een fotoootje willen zien van je roffel :eusa_think: :eusa_whistle: ;D

Veel plezier hier op het forum  :)

Edit: correctie gedaan. Treinen stoppen op een station, Volvo's hebben Estate's ;D
Volvoloos....

peteRRR

#2
Welkom Edwin en veel plezier hier op het forum.
Voor evt een betere zit positie heb ik dit in de auto gezet,dan kan de stoel max naar achteren en evt ook max achterover en de armen behouden een prima stuur positie en de benen zijn dan meer gestrekt.

Stuurnaaf + een stuurnaaf verlengstuk en het stuur zelf,.....zit en stuurt prima.





Groet.

Edit:het originele stuur heeft een buitenmaat van 37.5 cm en dit stuur is 33 cm in diameter,geeft meer ruimte.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla