stotteren bij gas geven / inhouden bij gasgeven / uitvallen / fout 2-1-4

Gestart door RoVoR, 12-04-2012 14:36:52

Vorige topic - Volgende topic

RoVoR

Citaat van: Ludo op 15-04-2012 20:11:02
Citaat van: Jack v op 15-04-2012 20:02:48
Het knietje wat op de linkerkant van je inlaatspruitstuk loopt door de huls oner je spruitstuk langs naar de turbo.

Nippel op de inlaatbuis.
;)

van de nippel loopt deze naar het "kerstboompje". klopt dat????

Ludo

Als de slang naar de kerstboom loopt, hoef je niet te kijken op het inlaatspruitsuk.

Zoals ik al zei:
Citaat van: Ludo op 15-04-2012 20:16:35
Ik gok dat je geen knietje vind.  ;D

Een '93er heeft normaal geen knietje of aansluiting op het spruitstuk.

RoVoR

Citaat van: Ludo op 15-04-2012 20:16:35
Hier zie je het knietje in het midden van de foto.

http://www.volvospeed.com/Pics/repairpics/afterjun00/EndElbowR.jpg

Ik gok dat je geen knietje vind.  ;D

Nee, daar zit geen knietje, volgens mij ook niet de mogelijkheid een knietje ergens op te zetten.

RoVoR

Ik heb even de vliegwielsensor vervangen door die van een bevriende auto. Helaas geen resultaat. Toch ook maar even de bougiekabels overgezet, en ja hoor, de auto gaat weer als de brandweer. oude kabels terug en probleem ook weer terug.
Nu ik er over nadenk.... Mijn olie dop is niet meer helemaal goed en lekt olie zodat bij de bougiekabels best veel olie ligt. Dat is vast niet goed geweest voor die kabels.

Nu wil ik nieuwe kopen, maar zie op internet veel prijsverschillen. Iemand bekend met de goedkopere van rond de 60,- 70,- euro.

Ik heb al een keer een nieuwe rubber in de oliedop gezet, en dat heeft niet echt geholpen. Iemand suggesties om geen olie verlies meer te hebben?

Hengeveld

Citaat van: RoVoR op 17-04-2012 10:02:34
Nu wil ik nieuwe kopen, maar zie op internet veel prijsverschillen. Iemand bekend met de goedkopere van rond de 60,- 70,- euro.

Estate Services?

Citaat van: RoVoR op 17-04-2012 10:02:34
Ik heb al een keer een nieuwe rubber in de oliedop gezet, en dat heeft niet echt geholpen. Iemand suggesties om geen olie verlies meer te hebben?

Draait je dop wel met weerstand erop? Zo niet, palletjes op dop afstellen/bijbuigen. En weet je zeker dat het uit de vuldop komt en niet door morsen bijvoorbeeld?
En hoe is de staat van je carterventilatie? Is er overdruk in je blok?

Jeroentjuh