Zwarte S70 kenteken XT-HZ-68 Gestolen in Vierakker afgelopen weekeinde

Gestart door pwassink, 17-04-2012 19:46:45

Vorige topic - Volgende topic

pwassink

Mogelijk dat iemand hier "ertegenaanloopt" of hem tegenkomt, als hij al niet ( in zijn geheel of in delen) geexporteerd is ondertussen

Een zwarte Volvo S70 met het kenteken XT-HZ-68, is afgelopen weekinde gestolen in Vierakker, een klein dorpje nabij mijn woonplaats.  Diefstal van deze wagen is zondagmiddag ontdekt.

Wagen staat inmiddels als gestolen gesignaleerd maar de politie wil uiteraard graag horen als imand hem toch ergens ontdekt, bel dan even met 0900-8844 , dan zijn de eigenaar en de politie vast blij uw informatie aan te horen.
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

thuur

Bijzonderheden behalve de kleur?

Zet ook even het kenteken in de topictitel ;)

Gr :-\

pwassink

Citaat van: thuur op 17-04-2012 19:54:59
Bijzonderheden behalve de kleur?

Zet ook even het kenteken in de topictitel ;)

Gr :-\

Done , Nee ik heb nog niet meer informatie, maar wilde dit toch even hier vermelden,
heeft waarschijnlijk meer kans van slagen als t nogal summiere (geen kenteken) persberichtje in t lokale sufferdje ..  :eusa_wall:

gerritjan

En dat in het zo vriendenlijke achterhoek >:(
Bunt vast luu uut den stad ewest ;D
ger

martin850

alweer, las ik ook al niet dat er een zutphenaar was aangehouden met een gestolen auto? Volgens mij was dit ook al dit weekend. Volgens mij heb ik dat gelezen in de stentor.

-D©©©L-

Citaat van: martin850 op 18-04-2012 17:35:16
alweer, las ik ook al niet dat er een zutphenaar was aangehouden met een gestolen auto? Volgens mij was dit ook al dit weekend. Volgens mij heb ik dat gelezen in de stentor.

Ik las ook al niet dat er een maastrichternaar was aangehouoden met een gestolen auto.  Dat las ik in het gronings dagblad.

Verder heb ik niet gelezen dat de belastingen omlaag gingen en ook al niet dat de benzine goedkoper wordt. Was te lezen in alle dagbladen.

elianmars

Citaat van: -D©©©L- op 18-04-2012 17:42:12

Ik las ook al niet dat er een maastrichternaar was aangehouoden met een gestolen auto.  Dat las ik in het gronings dagblad.

Verder heb ik niet gelezen dat de belastingen omlaag gingen en ook al niet dat de benzine goedkoper wordt. Was te lezen in alle dagbladen.

;D ;D

UserID6342

Citaat van: -D©©©L- op 18-04-2012 17:42:12

Whoehahahaha, geweldig weer ;D ;D ;D

pwassink

Geweldig toch .. kan deze weer op slot ..

Dank voor uw aandacht .. !