Kopen op Ebay...

Gestart door Marijn Degens, 18-04-2012 23:53:01

Vorige topic - Volgende topic

Marijn Degens

Een 19T in dit geval. Iemand ervaringen hiermee (of iets dergelijks)? Het scheelt wel een slok op een borrel (meer dan de helft) van de nieuwprijs. Of is goedkoop, duurkoop in dit geval? Zaken zoals garantie lijkt me lastig bijvoorbeeld.

Ik krijg het na 5 minuten pielen niet voor elkaar een korte url te maken ???, dus hierbij de lange:

http://www.ebay.co.uk/itm/VOLVO-S70-850-TD04HL-19T-Turbo-Cartridge-Comp-Housing-replace-49189-01410-/221004504397?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3374e51d4d#ht_2142wt_902

thuur

Tja, het merk staat er niet bij maar het is zeker geen MHI turbo..

Gr ;)

Marijn Degens

Ha Thuur, nog aan het browsen zo laat? :) Je hebt gelijk inderdaad, het straalt op die manier niet echt veel vertrouwen uit. Heb jij niet nog een 2ehandsje liggen ;) ?

mehn

Het geval uit de link is alleen maar het compressorgedeelte van de turbo.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Turbobiker

Met een 19T zou ik toch gewoon voor nieuw gaan. Ik ga er van uit dat je voor flinke tuning gaat, als je dat al niet hebt. Bezuinigen is dan niet echt aan de orde. (je hoeft het niet duur te maken, maar je moet het wel gewoon goed doen. En een product waar je niet geheel van op aan kan is geen aanrader)
De Tussenpaus

Marijn Degens

Citaat van: mehn op 19-04-2012 09:21:15
Het geval uit de link is alleen maar het compressorgedeelte van de turbo.
Ah.. vandaar de prijs.. Goed, boodschap is duidelijk, toch maar voor nieuw gaan!