vacuumpomp 850TDI

Gestart door black850, 21-04-2012 11:02:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

black850

Goedemorgen

ik ben heel erg nieuw wat sleutelen betreft, Is er iemand van de leden bereid mij te helpen met het vervangen van de vacuumpomp, ik heb natuurlijk de topics gelezen, maar ik krijg het niet voorelkaar ???
wie o wie helpt mij uit de brand

Jack v

Je hebt een kromme sleutel 13 nodig dan lukt het wel met dat onderste moertje. Ik heb toen bij Hans zn auto een sleutel verbouwd door hem door  te slijpen op ca 5 cm van het eind en toen het andere stuk er weer onder een hoek va 45 graden er weer aangelast. Denk erom dat de pen in het blok blijft zitten.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

elianmars

Wat krijg je niet voor elkaar?

black850

Ik krij de onderste moer er niet af, enig wil natuurlijk ook niks beschadigen

Jack v

Citaat van: black850 op 21-04-2012 20:46:00
Ik krij de onderste moer er niet af, enig wil natuurlijk ook niks beschadigen
oplossing;
Citaat van: Jack v op 21-04-2012 13:57:30
Je hebt een kromme sleutel 13 nodig dan lukt het wel met dat onderste moertje. Ik heb toen bij Hans zn auto een sleutel verbouwd door hem door  te slijpen op ca 5 cm van het eind en toen het andere stuk er weer onder een hoek va 45 graden er weer aangelast. Denk erom dat de pen in het blok blijft zitten.
;D
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

black850

het blijft een probleen om de onderste moer er af te krijgen, zijn er ook leden in de omgeving van heerenveen die eventueel kunnen helpen

black850

enige krachttermen later en wd 40  is de vacuumpomp toch vervangen, wat een heerlijkheid die akelige tik weg.
Pomp in duistland bestelt voor € 133,00  Als het iemand nog helpt, de pomp is geleverd door  www.jpgroup.dk