854 T-5 1994

Gestart door Arjanestate, 21-04-2012 11:56:11

Vorige topic - Volgende topic

Vulk

Hé, nog een "HH-ZB"!:)

Julian

Als je een echte alter 1 hebt, dan moet je geen alter 2 delen gaan monteren, da's zonde van het originele uiterlijk.

Die rooie is strak gepoetst, glimt er vanaf zo te zien!  :eusa_clap:
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

V70geRwin

Citaat van: Julian op 17-11-2013 08:21:25
Als je een echte alter 1 hebt, dan moet je geen alter 2 delen gaan monteren, da's zonde van het originele uiterlijk.

Die rooie is strak gepoetst, glimt er vanaf zo te zien!  :eusa_clap:

Hij "moet" helemaal niets want het is zijn auto.
Als je al vindt dat je er iets over moet schrijven praat dan vanuit je zelf; ik vind het mooier als...
Dat komt een stuk vriendelijker over.

Met je eigen auto mag je doen wat je zelf mooi vind!

Mooi rode  :eusa_clap:

t5joost

moet je er wel zelf 1 hebben

knoertS70

Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

dielie850

Wow das een mooie rooie ;)
Wat zal een R bumper hem goed staan :D

Arjanestate

Vandaag alle spullen voor een oliedruk en temperatuur meter besteld, dit is een optie die ik nogal mis op de T-5 en al heel lang wil hebben. De asbak gaat eruit en daar komen de twee metertjes voor in de plaats.

De sensoren komen op een adapter tussen het oliefilter en het carter te zitten, het filter komt daardoor lager te zitten dus wordt het een kortere, die van een Sierra schijnt te passen zag ik in het blog van Rense zn 400pk monster.

http://m.conrad.nl/ce/nl/product/852780/
854 T-5 ROOD 1994

Arjanestate

Vandaag de remblokken en schijven vervangen, zijn nu 302MM geworden:

Voor:

Verschil in grootte oud en nieuw:

Na:

854 T-5 ROOD 1994

Arjanestate

Metertjes hangen hier op de foto, tijdelijk iig om te kijken of het bevalt, ik wil nog een voltmeter en ik hoop dat ie er nog naast past of anders wordt het dan een A-stijl houder.

De adapter is ook binnen gekomen, die ga ik morgen monteren en de boel werkend maken.

Op die adapter komt een korter oliefilter om dat het origineel onder het subframe uit komt te steken.
854 T-5 ROOD 1994

Arjanestate

Veel foto`s van de rechterzijde genomen zag ik toen ik in mn foto`s aan het bladeren was:

toen ik m kocht:

Columbas liggen in de kofferbak, daarom is de auto wat in z`n kont gezakt

Met Columba`s

Met Columba`s verlaagd

'R'-Velgen en grijze bumpertuning.

En zoals ie er nu bij staat, professioneel gepoetst, Alter2 achterlichten, 302 remmen, USA knippers en een zwarte grille etc.

En toen ik `m kocht

854 T-5 ROOD 1994

V70geRwin

Die is er goed op vooruitgegaan!  :eusa_clap:

Arjanestate

854 T-5 ROOD 1994

Julian

Duidelijk wel in liefhebbershanden, houden zo :)
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

petrolhead2.5

mooi roffeltje  :eusa_clap:

UserID6342

Citaat van: Julian op 28-11-2013 17:32:27
Duidelijk wel in liefhebbershanden, houden zo :)
Zijn al zijn auto's (geweest) ;D