voorstellen van mezelf en mijn T5 (Nieuwe foto's)

Gestart door Rense850T5, 21-04-2012 12:24:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rense850T5

Hallo allemaal,

Mijn naam is Rense van Leeuwerden en ik woon in Apeldoorn.
Ik werk in de garage als monteur bij een universeel bedrijf en ga nog 1 dag in de week naar school voor opleiding 1e monteur (bijna klaar).
Thuis heb ik ook de luxe dat ik een brug heb en kan dus alle reparaties/upgrades zelf thuis uitvoeren.
mijn eerste auto is een Peugeot 206 GT (speciaale uitvoering 4000 van gemaakt) deze rij ik ook nog steeds mee.

Ook ik heb sinds een korte tijd een roffel gekocht,
het is een 850 T5 uit 93 Alter II met net 275K gelopen.
Er zitten al een aantal aanpassingen aan de wagen zoals:
- R interieur
- 3'' dp zonder cat en 2,5'' ferrita rvs uitlaat
- Intrax verlagingsveren
- Chip
en ik zal vast nog wel wat vergeten zijn.

Natuurlijk kon ik ook niet van mijn roffel afblijven en is er in een maand al heel wat aan gedaan o.a.:
- Nieuwe velgen gekocht 18'' Pegasus 225/35ZR18
- Big brake kit overgekocht van XYZ 330MM en gemonteerd en remklauwen achter rood gemaakt.
- Grote beurt gegeven olie, oliefilter, brandstoffilter, nieuwe koelvloeistof, nieuwe remvloeistof
- Ook zit er een nieuwe radiator in nieuw expansievat nieuwe carterventilatiepot en slangen
- Nieuwe IPD stab. stang kit 25 en 22 mm
- Dumpvalve gemonteerd icm blockingplate
- Alle vacuüm slangen vervangen voor silicone.
- Bovenste motorsteunrubbers vervangen (voor en achter)
- En ook nog een nieuwe rotor met verdelerkap (Bougies waren al gedaan)

Dit is de eerste onderhoud/upgrade lijst.
De turbo die er nu op zit lekt een beetje olie door de keerringen en ben van plan hem te gaan upgraden naar een 19T,
uiteraard horen daar ook alle andere mods bij die daar voor nodig zijn.

dan nu ff wat fototjes:
Dit is hoe ik hem ophaalde eind Januari.
Op de oprijwagen van het werk:

zo stond hij er bij:

en onder de motorkap: