Dit ben ik....

Gestart door Oz, 22-10-2013 09:02:50

Vorige topic - Volgende topic

Oz

Goedendag ik ben een zundapp/kreidlerman in hart en nieren die sinds kort er een volvo S70 voor de deur bij heeft staan.
Ik ben altijd een persoon die graag in een grote,luxe en vooral goedkope auto,s (kwa aanschaf dan) rijd omdat ik mijn geld liever in mijn hobby stop ipv een auto maar na vele grote bakken als lexus, mercedes ,bmw,alfa romeo ,audi ben ik overgestapt naar een volvo s70 2.5
Ik vroeg me af waarom er zoveel nederlanders in een ouwe volvo 850/v70 rondreden in spanje afgelopen zomer en nu begrijp ik dat helemaal..... ;D het comfort en de degelijkheid en niet te vergeten de power die in deze auto,s zitten zelfs na een 250.000km is werkelijk ongelofelijk en ik ben werkelijk stomverbaasd!!!
Mede stomverbaasd omdat deze volvo,s spotgoedkoop zijn, de fiets van mijn vrouw koste meer.... ;D
In ieder geval ben ik helemaal in mijn nopjes met mijn nog zeer fraaie 70 en hoop er veel plezier aan te beleven, zal eens kijken of ik wat foto,s kan plaatsen hier... :eusa_think:
enzo

Marty__Mouse

Welkom!! De volvo hoeft in aanschaf inderdaad helemaal niet duur te zijn.. En een oerdegelijke 10V of 20V is qua onderhoud over het algemeen ook erg vriendelijk.. Alleen brandstofverbruik hè?!  8)

Benieuwd naar je foto's! En geniet van je volvo!
When standing on the edge of a cliff, a step forward is not progress...

V70 2.4T -> 2.3T V70NT5 blok, Fasttech getuned, 3" downpipe, LPI G3, R- en XC-bumper, 18" Pegs enz, enz..

benjy

Welkom op het forum en veel lees en rij plezier .

Oz

Zal wer erg vaak gevraagd worden maar ik kan hier niet een knopje vinden om een foto te plaatsen.... :eusa_think:
enzo

knoertS70

Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

cornelis-b

Welkom hier en behalve van je S70 mag je ook best wat foto's van je andere hobby plaatsen vooral Kreidler is erg gaaf, heb zelf in mijn jonge jaren toen ik nog in Gameren woonde ook een aantal Kreidlers gereden waaronder een paar hele snelle. Er was toen iemand, ik meen in Kerkdriel, die veel aan Kreidler tuning deed en die wist echt het onderste uit de kan te halen.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Oz

Dat met die foto,s komt later wel ik ben een techneut maar een appelflap op comp. gebied , snap zowiezo niet dat ik ze niet direkt van mijn comp. kan plaatsen dat gaat bij het zundaap en kreidler forum wel ...... :eusa_think:

Maargoed heb net nog even 1 van mijn machine,s gepakt de zundapp ks175 en over de dijkjes langs Gameren naar zaltbommel gereden en over de brug en weer terug, tsja met mooi weer ben ik altijd op 2 wielen en met minder weer dus in de volvo.....
enzo

Miel850

Toch niet een uit Bergen op Zoom?  :eusa_pray:
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

volvobug

Ik gok B(r)ommelerwaard  :eusa_whistle:
Welkom hier!
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Miel850

Een is in deze een S70  :eusa_whistle:
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

cornelis-b

Citaat van: Oz op 22-10-2013 16:08:52
Dat met die foto,s komt later wel ik ben een techneut maar een appelflap op comp. gebied , snap zowiezo niet dat ik ze niet direkt van mijn comp. kan plaatsen dat gaat bij het zundaap en kreidler forum wel ...... :eusa_think:

Maargoed heb net nog even 1 van mijn machine,s gepakt de zundapp ks175 en over de dijkjes langs Gameren naar zaltbommel gereden en over de brug en weer terug, tsja met mooi weer ben ik altijd op 2 wielen en met minder weer dus in de volvo.....

Waalbandijk dus, stop volgende keer even bij nummer 38 en laat weten of het huisje er nog steeds zo goed bij staat  ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien