uitlaatspruitstuk s60r mod 2005 plaatsen op v70r mod 2000

Gestart door volvov70rr, 28-04-2012 23:44:23

Vorige topic - Volgende topic

volvov70rr

goededag ik had een vraag waar hier vast wel iemand het antwoord op weet

ik heb voor mijn volvo v70r awd uit 2000 dus het eerste model nog met de b5244t2 motor een nieuw uitlaatspruitstuk gekocht (de oude was gescheurd dus vandaar)

nu heb ik het spruitstuk van een s60r/v70r uit 2005 art nr 30637921 gekocht schijnt beter te zijn
alleen vraag ik me nu nog af of ik ook het hitte schild nog moet vervangen want ik heb even snel gekeken en volgens mij past de oude niet meer

is de oude aan te passen of moet ik ook het hitte schild nog hebben van een s60r/v70r ?

ik hoor het graag

vriendelijke groet dennis

-D©©©L-

het S60R hitteschild past alleen in combinatie met een montage voorziening op de voorpijp.

volvov70rr

Citaat van: -D©©©L- op 29-04-2012 00:13:11
het S60R hitteschild past alleen in combinatie met een montage voorziening op de voorpijp.

Dus als ik het goed begrijp moet ik dus proberen de oude aan te passen?
Of geen hitteschild gebruiken?
Want een montage punt op de voorpijp heb ik niet

Groet dennis

Thys

volvov70rr

ok denk wel dat ik hem weglaat maar moet dan wel kijken of mijn koelwaterpijp die boven het spruitstuk langs loopt op een andere manier goed vast moet worden gezet of is dat niet nodig?

volvov70rr

spruitstuk zit er op en moet zeggen dat ik bijna geen turbo gat meer heb rijd echt super en is ook mooi om te zien s avonds zo een mooi gloeiende turbo :D