Oh nee ik heb een XC...

Gestart door hanss850, 30-04-2012 14:03:33

Vorige topic - Volgende topic

hanss850

idd erg klote allemaal, maar weet inmiddels dat het niet het wad systeem is maar de versnellingsbak, deze is overleden.

Iemand hier nog zo'n ding voor een V70 XC van 9-2001 liggen (handbak)
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

big ben

hanss850

Dank Big Ben maar de juiste zit er daar niet bij, met een beetje geluk heb ik er morgen 1.

Verder werd ik vanavond door een vriend van mij gebeld die ook een v70 XC heeft met zijn update. Automaatbak gister overleden. Hm zou t in de Haagse lucht zitten.

Verder geprobeerd contact te krijgen met verkoper, helaas zwijgt hij tot nu toe in alle toonaarde. en om nou ff naar heerlen op en neer te rijden is ook zo wat. ik wacht het nog een dagje af en anders ga ik om een forum gunst vragen.

wordt vervolgd

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

hanss850

Citaat van: Jack v op 01-05-2012 22:10:13
knokploegje?

nee hoor, vriendelijk verzoek om op mijn mailtjes en telefoontjes te reageren. Is altijd goed als verkoper weet dat er bekenden van de koper in de buurt wonen

Jack v

Citaat van: hanss850 op 01-05-2012 22:26:13
Citaat van: Jack v op 01-05-2012 22:10:13
knokploegje?

nee hoor, vriendelijk verzoek om op mijn mailtjes en telefoontjes te reageren. Is altijd goed als verkoper weet dat er bekenden van de koper in de buurt wonen
met zn allen op de koffie bij hem kan toch wel?

Henk855

Als de verkoper een wagen verkoopt die er na een paar dagen mee stopt dan kan zijn koffie ook niet veel zijn.

855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

hanss850

Auto is er binnen 300 km mee gestopt, volgens de man die de diagnose "kapotte bak" heeft gesteld. Zou het aannemelijk kunnen zijn dat hij het niet wist. Maar we hadden wel een afspraak over verdeelsleutel in kosten indien de auto niet door de APK eind juli zou komen, met kapotte bak komtie daar natuurlijk niet doorheen.

Achter de hand heb ik nog een voor hem belangrijke usbstick, simkaart en zijn vrijwaringsbewijs. Hoop dat er wat aan de hand is waarom hij niet reageert. Anders maar slechte koffie gaan drinken, en na 3 uur in de landrover zal ik echt niet vrolijker en vriendelijker zijn als ik in heerlen aankom

hanss850

Omdat het hier het 850 forum is zal ik de volgende vraag met betrekking tot deze auto niet in techniek plaatsen maar mijn vraag is:

Past een M58 bak van een cross country 99 1 op 1 op een v70 xc 2001?

Henk855

Ik was al in Heerlen geweest Hans
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

Jack v

hij is op vakantie van jou centjes Hans :eusa_shifty:

UserID6342

Citaat van: sjors855 op 01-05-2012 22:55:59
Als de verkoper een wagen verkoopt die er na een paar dagen mee stopt dan kan zijn koffie ook niet veel zijn.

Vind dit zo eenzijdig een beetje link gesteld. Even voorop, natuurlijk vind ik het erg voor Hans en had het ook viel liever anders gezien, maar soms kan een verkoper er echt niets van weten / niets aan doen. Je kunt er tenslotte niet inkijken, echter het netjes oplossen is een ander issue natuurlijk.

hanss850

Citaat van: Dirk342 op 01-05-2012 23:56:46
Citaat van: sjors855 op 01-05-2012 22:55:59

Vind dit zo eenzijdig een beetje link gesteld. Even voorop, natuurlijk vind ik het erg voor Hans en had het ook viel liever anders gezien, maar soms kan een verkoper er echt niets van weten / niets aan doen. Je kunt er tenslotte niet inkijken, echter het netjes oplossen is een ander issue natuurlijk.

en om jou laatste regel gaat het mij nou Dirk, maar we zullen zien

hanss850

Had vanochtend een net binnengekomen bak gekocht voor 900,00 ex. Dacht wel ff veel geld mar ja. Na uurtje belde ze terug dat bij test bleek dat er een haarscheur in zat. Dus jammer maar helaas

Toen maar weer verder gezocht maar een m58L bak is dus echt niet te krijgen wel 30 adressen gebeld.

Dus zojuist een nieuwe gekocht bij de dealert voor 2250,00 dan nog wat andere zaken en voordat ie rijdt zijn we weer 3000,00 verder. Als tie dan maar weer goed rijd. De hele aandrijving is verder goed en al het verdere onderhoud is ook aantoonbaar uitgevoerd.

Ook contact gehad met de ex eigenaar en die belt vanavond uit z,n werk mij even terug

Groet Hans... die nog meer als ooit ervoor naar z'n R verlangt maar wiens vrouw een XC wenste

big ben

Citaat van: hanss850 op 02-05-2012 13:56:04
Dus zojuist een nieuwe gekocht bij de dealert voor 2250,00 dan nog wat andere zaken en voordat ie rijdt zijn we weer 3000,00 verder. Als tie dan maar weer goed rijd. De hele aandrijving is verder goed en al het

Slik...........  :o :-\

Wel prettig dat je 'm dan weer voor elkaar hebt  :D