Oh nee ik heb een XC...

Gestart door hanss850, 30-04-2012 14:03:33

Vorige topic - Volgende topic

mitchelli

Ja klopt. Is idd een kapot lager. Heb hem niet uit elkaar gehaald helaas...de nieuwe bak is een ruilbak,dus moest de oude meteen weer in de doos doen.
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

hanss850

Nu verder met de zichtbare investeringen,

Net skidplate (achter) en wissers met armen gehaald, vanavond er op schroeven :eusa_dance:
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

JoopS

Tja........

hanss850

Citaat van: JoopS op 07-05-2012 11:35:52
wat is een skidplate?

stukje aluminium plaat wat je ter verfraaiing over de achterbumper plaatst, vanavond foto

Ewout Schalkwijk

Wordt het niet onderhand tijd voor wat foto's van de XC? :eusa_whistle:

En het 'eigen' XC hoekje kun je wel vergeten. Ik heb het ook nog niet zo lang geleden weer voorgesteld, maar de 'forum-eigenaar' wil het niet hebben. Daar is een ander 'uitermate behulpzaam' forum voor. :angel:

Ewøut

PS, is die skidplate bij jou wel van aluminium? Die van mij is 'slechts' kunststof.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

hanss850

Na al die lettertjes en gezeur nu eens wat foto's van de XC, net nog even de wisser en aluminium skidplate gemonteerd

zonder

met

met wissertjes

de ene kant

de andere kant

de binnenkant

arjenT5R

Dikke wagen hans :D wielen kunnen echt niet maar dat had je zelf ook wel begrepen denk ik?  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

hanss850

Citaat van: arjenT5R op 07-05-2012 21:04:36
Dikke wagen hans :D wielen kunnen echt niet maar dat had je zelf ook wel begrepen denk ik?  ;D

Yep, maar kwam ineens een nogal grote onvoorzien kostenpost tussen, dus is nu verplaatst naar m'n wensen lijstje, net zoals een dubbele pijp en spoilert

arjenT5R

Gehe ja ik had zoiets gelezen, helaas maar toch... dikke bak :D

Sbv

Mooie Renault(samsung) Koleos staat er, een zeldzaamheid  ;D

Staat een stuk beter met die skid plate

32B

Lees net de misere met de XC = balen.

Ik wil geen zout in de wonden wrijven, maar de rooie 850 die ik van je heb overgenomen doet het probleemloos.
Heb er ruim 14.000 km mee gereden en, afgezien van een grote oliedorst, is die probleemloos.

Het Volvo virus is trouwens overgeslagen op mijn dochter: zij heeft gisteren een witte 850 sedan gekocht (ook van een forumlid).

Binnenkort maar even een blogje starten over de rooie en witte (en dan nog een blauwe erbij en we hebben de vaderlandse driekleur voor de deur).
Als alles transparant is valt er niets meer te zien

arjenT5R

eigenlijk wel een beetje deja vecu voor mij dit, mijn eerste 440 liep ook binnen een week de bak er van tussen
alleen de verkoper was eigenlijk helemaaaal niet meer thuis  ;D

Henk855

Ziet er goed uit Hans en wat 32B schrijft kan ik beamen wat betreft de 427R, denk dat ik deze XC over een jaar ook maar van je overneem, dan heb ik technisch een nieuwe wagen  ;D ;D

Man veel plezier en veel veilige kilometers en dat heb je ook nodig ook na deze bak problemen.

We zien ons snel weer Hans,
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

hanss850

Citaat van: arjenT5R op 07-05-2012 22:01:25
eigenlijk wel een beetje deja vecu voor mij dit, mijn eerste 440 liep ook binnen een week de bak er van tussen
alleen de verkoper was eigenlijk helemaaaal niet meer thuis  ;D

sinds donderdag die van mij ook niet meer :( maar geef hem nog een dag of twee

hanss850

32B en sjors855,

ik kan hier op het forum toch geen rommel aanbieden? dat doe ik wel op marktplaats oid :)