Oh nee ik heb een XC...

Gestart door hanss850, 30-04-2012 14:03:33

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Strakke bak, Hans!  :eusa_clap:

Aparte combinatie van kleuren in het interieur. Zijn de stoelen donkerbruin, of zwart/grijs?

hanss850

Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

32B

Citaat van: sjors855 op 07-05-2012 22:07:05
Ziet er goed uit Hans en wat 32B schrijft kan ik beamen wat betreft de 427R, denk dat ik deze XC over een jaar ook maar van je overneem, dan heb ik technisch een nieuwe wagen  ;D ;D

Man veel plezier en veel veilige kilometers en dat heb je ook nodig ook na deze bak problemen.

We zien ons snel weer Hans,

Mijn dochter heeft een tweelingzus die volgend jaar wellicht geintereseerd in de XC.
Misschien moet je tegen die tijd maar wat dranghekken bestellen :-)
Als alles transparant is valt er niets meer te zien

Taranis

Citaat van: 32B op 07-05-2012 22:30:59
Mijn dochter heeft een tweelingzus

Je andere dochter dus? :eusa_shifty:

Marc O.

Citaat van: Taranis op 08-05-2012 19:56:03
Citaat van: 32B op 07-05-2012 22:30:59
Mijn dochter heeft een tweelingzus

Je andere dochter dus? :eusa_shifty:

Ja, ik kon er ook al weinig anders van maken ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

hanss850

Een par daagjes na de reparatie nu en de XC rijdt goed :)

helaas tot nu toe niks meer gehoord van die ... van een verkoper :(

marcoz84

Citaat van: hanss850 op 09-05-2012 07:22:26

We kunnen wel even spontaan een 'meeting' gaan houden in Heerlen hoor ;D  :eusa_whistle:

hanss850

Citaat van: marcoz84 op 09-05-2012 07:48:23
Citaat van: hanss850 op 09-05-2012 07:22:26

zit ik steeds meer over te denken. elke reactie had welkom geweest zelf, ik ben niet van plan te betalen. Maar met niks kan ik niks

We kunnen wel even spontaan een 'meeting' gaan houden in Heerlen hoor ;D  :eusa_whistle:

hanss850

De verkoper heeft gereageerd dus eea wordt komende week afgehandeld.

Verder deze week lekker kilometers aan het maken met de xc en tot nu toe valt het niet tegen (maar het is geen R natuurlijk)

hanss850

De XC rijdt gewoon goed nu, moet wel de remschijven voor gaan vervangen en de remblokken rondom.

Ook is woensdag de juiste koppelingsset binnengekomen dus die gaat er ook eerdaags onder

Verder had ik nog een "waar heb jij je over verbaasd" momentje. Was gister met Sas op pad en we liepen terug naar de auto, zegt ze opeens die velgen kunnen echt niet he, kun je daar een paar mooie voor regelen. Tot nu toe heeft ze nog nooit iets gezien qua optische opleuking, dus ze zinj echt heel lelijk, of ze gaat het nu ook leuk vinden, en is de weg vrij voor mij om een mooi setje te regelen :D

hanss850

Weinig spannends te melden

afgelopen vrijdag bij JRkalf lekker mogen genieten van zijn kookkunsten van de BBQ samen met Cas en Maruska en aanhang, heb helaas geen foto's gemak. maar het was weer gezellig.

Zaterdag Sjors855 nog even langsgehad

Ondanks ik geen 850 meer heb toch een druk 850 weekend tot nu toe

Misha

Citaat van: hanss850 op 19-05-2012 07:36:44
Verder had ik nog een "waar heb jij je over verbaasd" momentje. Was gister met Sas op pad en we liepen terug naar de auto, zegt ze opeens die velgen kunnen echt niet he, kun je daar een paar mooie voor regelen. Tot nu toe heeft ze nog nooit iets gezien qua optische opleuking, dus ze zinj echt heel lelijk, of ze gaat het nu ook leuk vinden, en is de weg vrij voor mij om een mooi setje te regelen :D
Derde optie: ze heeft iets leuks gevonden voor zichzelf wat best duur is en presenteert het verzoek om dat aan te schaffen een week of wat nadat je de velgen hebt gedaan. :eusa_whistle:
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Claudia

Citaat van: Misha op 28-05-2012 09:32:43
Citaat van: hanss850 op 19-05-2012 07:36:44
Derde optie: ze heeft iets leuks gevonden voor zichzelf wat best duur is en presenteert het verzoek om dat aan te schaffen een week of wat nadat je de velgen hebt gedaan. :eusa_whistle:

Misha snapt het. :azn:
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

hanss850

De XC is zojuist voorzien van een frisse APK zonder op en of aanmerkingen :)

hanss850

Vandaag dan de nieuwe koppeling er in en een nieuwe ashoes, zal die best nog een stukje beter gaan rijden.

Vorige week kon vrouwlief ineens niet meer starten met de XC, nieuwe accu er in en hij deed het weer gelukkig.

Verder ben ik nu op mijn gemak opzoek naar een maar mooie passende velgen maar dit heeft geen haast , moet eerst opzoek naar een nieuwe gunstig geprijsde gasklephuis en een setje remschijven voor.

Wel weer een leuke XC opties  aangeschaft een Volvo Carline dakkoffer wat echt de mooiste dakkoffer ter wereld is (voor zover een dakkoffer mooi kan zijn natuurlijk) en volgende week komen de Volvo dakbeschermstrips binnen, ben benieuwen hoe dat gaat staan.

Vrouw is er nog steeds erg happy mee