Bovenste motorsteun

Gestart door ljvanderm, 08-05-2012 21:05:34

Vorige topic - Volgende topic

ljvanderm

Iemand in de buurt van Lelystad die me er mee kan helpen?

antraciet

voorbeeldje kapot en goed  ;)

ljvanderm

Dus het rubber zit boven vast en onder en de voor en achterkant is open?

Jack v

yep met een bus in het midden waar de bout doorkomt. Vaak scheurt het middenstuk los van de boven of onderkant. Is dit bij jou niet zo dan is er niks aan de hand.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

antraciet

Precies, probeer met een grote waterpomptang een beetje beweging in het rubber te krijgen als boven of onder een scheur zichtbaar wordt moet je een nieuwe plaatsen. Zijkanten is niet interessant. IS een dun vliesje waar scheurtjes in kunnen zitten/komen

ljvanderm

Citaat van: antraciet op 08-05-2012 22:35:04
Precies, probeer met een grote waterpomptang een beetje beweging in het rubber te krijgen als boven of onder een scheur zichtbaar wordt moet je een nieuwe plaatsen. Zijkanten is niet interessant. IS een dun vliesje waar scheurtjes in kunnen zitten/komen
oke duidelijk bedankt:) De auto trilt met optrekken dus werd gezegd dat het goed is dit rubber te vervangen?!

antraciet

Zou eens kijken hoe je onderste motorsteun en baksteun er aan toe zijn. Bij mij was de onderste weg en klapte ook met optrekken  ;)

LPGLE

Citaat van: antraciet op 08-05-2012 22:42:40
Zou eens kijken hoe je onderste motorsteun en baksteun er aan toe zijn. Bij mij was de onderste weg en klapte ook met optrekken  ;)
onderste motorsteun bij distributie is al vervangen.

arjenT5R

Citaat van: ljvanderm op 08-05-2012 22:36:42
Citaat van: antraciet op 08-05-2012 22:35:04
oke duidelijk bedankt:) De auto trilt met optrekken dus werd gezegd dat het goed is dit rubber te vervangen?!

ik weet nie? Ik zou eens beginnen lezen op het 850forum als ik jou was ...
staat deze info al zo vaak op...
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!