KOOP NOOIT BIJ WWW.AUTODINGES.NL

Gestart door Dennis1974, 10-05-2012 09:03:16

Vorige topic - Volgende topic

Henk855

Citaat van: Ton850 op 13-05-2012 13:28:08

Ja, maar dan is het de vraag of je je geld nog weer terug ziet.

Voor de conradprijs wil ik hem evt wel overnemen.

Als ik TS was zou ik zeggen bestel hem lekker zelf bij Conrad, je weet dat TS er 23 euro voor heeft betaald, beetje lullig dan nu de Conrad prijs te bieden
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

t5karel

Citaat van: sjors855 op 13-05-2012 13:48:41

Als ik TS was zou ik zeggen bestel hem lekker zelf bij Conrad, je weet dat TS er 23 euro voor heeft betaald, beetje lullig dan nu de Conrad prijs te bieden
Idd,ik brandde m nog liever op! :eusa_dance: ;D
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

daanium

Citaat van: t5karel op 13-05-2012 13:55:39

Idd,ik brandde m nog liever op! :eusa_dance: ;D
voor mensen die dit dingetje ook willen hebben, maar dan net iets anders, daar kan/wil ik ook wel in bemiddelen hoor :)

Citaat van: daanium op 20-03-2012 14:25:46
...
vandaag nog een leuk dingetje bedacht; een USB aansluiting in het dashbord-kastje, voor als ik eens wat moet aansluiten op de CAR-PC, zoals toetsenbord en/of muis.
Nu wil ik natuurlijk niet zomaar een of ander verlengkabeltje in mijn dashbord-kastje laten uitkomen, maar dit:

Dit is de kant wat in het dashbord-kastje uit komt:
http://www.zichtopbalans.nl/c70/carpc/thumbs/USB-inbouw2.jpg

Dit is de achterkant, daar komt dus nog een USB A-B kabel aan
http://www.zichtopbalans.nl/c70/carpc/thumbs/USB-inbouw1.jpg

Hiermee kan ik een USB poort inbouwen, kost € 5,50
Moet dan wel nog een USBA-B kabel aan (zo'n USB printerkabel is dat)
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]

LvD

Huh? Wat is dat voor vreemde redenatie? TS heeft door omstandigheden 2 units, terwijl hij er maar 1 nodig heeft. Ton850 denkt: "die wil ik ook kopen; dan kan ik m bij Conrad gaan kopen en kan TS zijn dubbele retourneren met alle lange wachttijden die daarbij horen. Als we een shortcut nemen en ik koop m tegen Conrad-prijs van TS over dan is de uitkomst precies hetzelfde maar het proces een stuk gemakkelijker. Plus het scheelt verzendkosten(!)". Lijkt mij fair enough toch? Dat TS er in eerste instantie € 23,- voor heeft betaald doet helemaal niet ter zake als het alternatief voor Ton850 is om er een bij Conrad te bestellen. Lijkt mij een gevalletje win-win. Dit overigens wel gebaseerd op de aanname dat TS er niet over peinst om het artikel terug te sturen naar autodinges.nl en z'n geld terug te vragen. Dat zou namelijk wel heel naïef zijn ;D
Conrad is overigens heel gemakkelijk in het retourneren, maar zoals gezegd duurt het wel lang voor je je geld terug gestort krijgt. Plus je betaald verzendkosten naar hun postbusnummer.

Dennis, wel relaxed dat je uiteindelijk je (duur betaalde) artikel nog krijgt opgestuurd. Heb je in ieder geval nog wat in handen.

Dennis1974

Zodra ik de unit binnen heb geen ik een gil aan je Ton850.... Ik heb dan niks aan een dubbele en dan kun jij als je nog interesse hebt die ander overnemen....voor de conrad prijs en dan reken ik GEEN verzendkosten want die heb ik ook niet betaald  :laugh:.

Net wat LvD zegt....ik heb er 2 betaald en als ik de goedkoopste doorverkoop...(Conrad dus) is het voor mij ook een win win en heb ik geen dubbele kosten. Dat ik te veel voor die andere bij autodinges betaald heb was nl ook het geval geweest als het in eerste instantie wel normaal geleverd was. Dan had ik in eerste instantie maar beter moeten googlen toch?  ;D

Ik wacht eerst af totdat ie echt binnen is.

Volvo 855 10v;
Volvo 855 2.3 T5;
Volvo 945 Polar 2.3 LPT;
Volvo 855 10v;

TonV70R

Ik vond de reactie's ook vreemd, wat is er nou op tegen als je iets van iemand over wilt nemen als deze er 1 teveel heeft?
Ik hoor het wel of deze nog binnenkomt anders bestel ik er gewoon zelf 1 bij  Conrad.

Honda Supermagna 1987
Ducati 749 2006
MG TF 2002
Focus wagon 2012
Focus Wagon ST line 2022

elianmars

Citaat van: Dennis1974 op 13-05-2012 18:34:26
Zodra ik de unit binnen heb geen ik een gil aan je Ton850.... Ik heb dan niks aan een dubbele en dan kun jij als je nog interesse hebt die ander overnemen....voor de conrad prijs en dan reken ik GEEN verzendkosten want die heb ik ook niet betaald  :laugh:.

Net wat LvD zegt....ik heb er 2 betaald en als ik de goedkoopste doorverkoop...(Conrad dus) is het voor mij ook een win win en heb ik geen dubbele kosten. Dat ik te veel voor die andere bij autodinges betaald heb was nl ook het geval geweest als het in eerste instantie wel normaal geleverd was. Dan had ik in eerste instantie maar beter moeten googlen toch?  ;D

Ik wacht eerst af totdat ie echt binnen is.

Dan hoop ik wel voor je dat het door de brievenbus past, anders moet je nog 6,75 euro van de win win aftrekken ;D

arjenT5R

Og -6,75 is altijd beter als -23 ;)
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Henk855

Citaat van: Ton850 op 13-05-2012 19:22:49
Ik vond de reactie's ook vreemd, wat is er nou op tegen als je iets van iemand over wilt nemen als deze er 1 teveel heeft?
Ik hoor het wel of deze nog binnenkomt anders bestel ik er gewoon zelf 1 bij  Conrad.

De reactie is niet zo vreemd hoor, als je het topic goed gelezen had dan had je kunnen lezen dat TS dit item gekocht had maar nog niet geleverd heeft gekregen voor 23 euro. Hij heeft er een gekocht voor nog geen 10 euro bij Conrad en deze was al binnen dus ga ik er van uit dat deze ook als is ingebouwd.

Het object wat hij nog moet binnen krijgen en wat hem 23 euro heeft gekost daar zeg jij op ik wil hem wel over nemen voor de Conrad prijs, dus ruim 13 euro onder de aanschaf prijs.

Had je gezegd: Als je er een wil verkopen dan heb ik wel interesse dan had het heel anders over gekomen.

Snappie um nu wel?
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

Gj-070

Beetje laat wellicht, maar voor soortgelijke electrische hebbe dingetjes kijk ik vaak bij www.dealextreme.com.
Levertijd, kan erg lang zijn, tot wel 2 maand.
Prijsstelling varieert, echter alles inclusief verzendkosten, veelal erg goedkoop.
Kwaliteit, over algemeen voldoet het aan verwachting, maar blijft Chinees spul.

Bv USB verleng kabel met paneel montage, 1,87 Euro incl verzending.
http://www.dealextreme.com/p/usb-male-to-female-extension-cable-w-mount-holder-black-50cm-length-103785?item=4

Dennis1974

Nog even terug komend op al het gedoe....ik heb de usb gisteren ingebouwd  :eusa_drool: en hier was het dus allemaal om te doen  ;D. Het werkt perfect en ik vind het er strak uitzien. Geen geklooi meer om via een kabeltje in het dashboard kastje mijn usb stick te wisselen...gewoon inpluggen in het midden console.

Ik vind het er strak uitzien. En als ik het ooit uit moet bouwen...dan hoef ik enkel een afdek plaatje te vervangen.

Volvo 855 10v;
Volvo 855 2.3 T5;
Volvo 945 Polar 2.3 LPT;
Volvo 855 10v;

NinaPaul

Citaat van: Dennis1974 op 15-05-2012 18:59:01
Nog even terug komend op al het gedoe....ik heb de usb gisteren ingebouwd  :eusa_drool: en hier was het dus allemaal om te doen  ;D. Het werkt perfect en ik vind het er strak uitzien. Geen geklooi meer om via een kabeltje in het dashboard kastje mijn usb stick te wisselen...gewoon inpluggen in het midden console.

Ik vind het er strak uitzien. En als ik het ooit uit moet bouwen...dan hoef ik enkel een afdek plaatje te vervangen.

http://www.darkangelsfunhouse.com/Volvo/b.jpg

Netjes!
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

arjenT5R

Citaat van: NinaPaul op 15-05-2012 19:06:54
Citaat van: Dennis1974 op 15-05-2012 18:59:01

http://www.darkangelsfunhouse.com/Volvo/b.jpg

Netjes!

Ja zekers is een mooie oplossing zo!
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Johann

Dan mag je AutoDinges wel even bedanken voor deze mooie oplossing.

Dennis1974

Citaat van: Johann op 15-05-2012 19:28:09
Dan mag je AutoDinges wel even bedanken voor deze mooie oplossing.

;D

Nee hoor....heb het via autodinges nog steeds niet binnen....dit is de versie van Conrad die wel gewoon leveren. Autodinges is een oplichter...of ie nu uiteindelijk wel of niet bezorgt. Volgens de mail van hun mag ik het nu snel ontvangen...maar daar ging na 6 weken wel een dreigmail aan vooraf. Maar goed....genoeg erover....ik heb nu een versie binnen en ik ben er blij mee.

Volvo 855 10v;
Volvo 855 2.3 T5;
Volvo 945 Polar 2.3 LPT;
Volvo 855 10v;