KOOP NOOIT BIJ WWW.AUTODINGES.NL

Gestart door Dennis1974, 10-05-2012 09:03:16

Vorige topic - Volgende topic

Dennis1974

Meer een mededeling. Ik ben nl. opgelicht door de webshop www.autodinges.nl.

Website ziet er goed uit enzo maar je spullen krijg je niet. Ik las helaas op internet dat meer mensen hier last van hebben. Op de 2 telefoon nummers die ik heb wordt niet opgenomen...ook geen voicemail.

Ik heb nu al 4 weken geleden een bestelling gedaan en betaald met de boodschap dat deze binnen 2 dagen in huis zou zijn. Ik kreeg zelfs een order bevestiging en na 1 werkdag een status via de mail dat de bestelling KLAAR VOOR VERZENDEN was. Als ik op de site inlog staat de order nog steeds op die status.

En dat was het laatste wat ik ooit van ze heb gehoord. Ik ga serieus kijken of ik stappen kan ondernemen want ondanks het om een klein bedrag van zo'n 23 euro ging wordt ik niet graag genaaid zonder eerst gezoend te hebben....(noem me een romanticus). Ik heb het bedrijf al meerdere mails gestuurd maar antwoorden ho maar.

Maar de boodschap is duidelijk......www.autodinges.nl zijn oplichters. Zal me niks verbazen als het bedrijf in Zwolle niet eens bestaat.

Alex Gout
www.autodinges.nl
Bastertkamp 31
8014EB Zwolle

Tel: 038 8510638
en 06 26860947

Volvo 855 10v;
Volvo 855 2.3 T5;
Volvo 945 Polar 2.3 LPT;
Volvo 855 10v;

Ben

Welnee joh, ze zijn gewoon even met de camper op vakantie  :eusa_whistle:

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Henk855

Gegevens van Stichting Internet Domein Registratie.

Een administratief contactpersoon wat handeld onder een e-mal autodinges@hotmail.com vind ik zo wie zo al verdacht. Misschien eens kontact opnemen met TransIP BV https://www.transip.nl/

Domeinnaam autodinges.nl 
Status actief 
Houder Autodinges 
Administratieve contactpersoon autodinges@hotmail.com 
Registrar TransIP BV
Schipholweg 9b
2316XB LEIDEN
Nederland

Technische contactpersonen info@shoptrader.nl 
Domeinnaamservers ns0.transip.net   
  ns2.transip.eu   
  ns1.transip.nl   
Datum registratie 2009-01-13 
Datum laatste wijziging 2009-11-05 
Administratie door NL Domain Registry 
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

Turbobiker

Cool, die lui hebben ook zo een kilometercorrectie apparaatje voor VAG karretjes!
De Tussenpaus

-D©©©L-

Stuur me maar een PB met gegevens van de bestelling. Dan rij ik er wel even langs om eens te horen wat de bedoeling is.

Ben

Van de website

Over ons

Autodinges is een jong dynamische bedrijf. wij leveren diverse diagnose en uitlees apparatuur voor zowat alle auto merken. u kan bij ons terecht voor werkelijk alles. Op speciaal verzoek kan er naast onze uitgebreid assortiment ook specifieke wensen worden vervult.
Daarnaast bieden wij een zeer uitgebreid Assortiment aan Auto audio en Video apparatuur, ok voor inbouw oplossingen bent u hier aan het goede adres.

En dan heb ik niet eens alle fouten aangeduid
Bij een bedrijf dat zoveel fouten in de tekst op z'n website zet zou ik nooit iets bestellen.

Turbobiker

Citaat van: -D©©©L- op 10-05-2012 09:44:02
Stuur me maar een PB met gegevens van de bestelling. Dan rij ik er wel even langs om eens te horen wat de bedoeling is.

Het was leuk je gekend te hebben...
De Tussenpaus

Spin!

Bastert is toch met een d?  :eusa_think:

Hufters ;D

En Marco? Al terug?  :eusa_angel:

www.vm-parts.nl

Rob850turbo

stefanhuijser

Forummeeting daar voor je deur ? ;D
(854 2.5 20V 1994 AUBERGINE)+(V70R AWD 1998 NBP)+S60 T5

henry classic v70

Citaat van: -D©©©L- op 10-05-2012 09:44:02

Wanneer ga je dit doen :evil: ;D
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

t5karel

Als ik Alex zo op Facebook bekijk,zit ie in de zigeunerscene ;D
Vrouw mooie jurk aan enzo,dochter ook in klederdracht :eusa_dance:
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.