pinksterraces eind mei met pethconi racing met de volvo 850 btcc

Gestart door Peth©oni, 13-05-2012 21:55:59

Vorige topic - Volgende topic

Peth©oni

Peth©oni

En dan hier de uitzending van RTL GP van afgelopen zondag.
Met in het tweede deel de 850's !!!

http://www.gemistvoornmt.nl/a.aspx/278291/3

petrolhead

Mooi dat je in de kop blijft zitten  :eusa_clap: :eusa_clap: Helaas geen podium plek deze keer.

Peth©oni

Citaat van: petrolhead op 25-06-2012 21:00:40
Mooi dat je in de kop blijft zitten  :eusa_clap: :eusa_clap: Helaas geen podium plek deze keer.

Dat is het gekke van het verslag, ik ben maandag 2 keer eerste geworden van mijn divisie en zaterdag 2e. Maar het is nu net in die reportage of ik telkens 5e ben geworden..... :eusa_snooty:

The Demon

Dat komt waarschijnlijk omdat ze al die divisies op één hoop gooien bij RTL.

Ik heb het opgenomen en genoten, zeker omdat ik hem IRL op de achterhoekmeeting heb gezien en gehoord.
Ik blijf je volgen Jochen, en zal ook regelmatig die wielmoeren van je trailer in de gaten houden  ;)

Groet,
The Demon.

P.S. Mijn broer was onder de indruk dat je zo makkelijk meekwam met die BMW-tjes met de start.

petrolhead

Citaat van: Peth©oni op 25-06-2012 21:17:20
Citaat van: petrolhead op 25-06-2012 21:00:40

Dat is het gekke van het verslag, ik ben maandag 2 keer eerste geworden van mijn divisie en zaterdag 2e. Maar het is nu net in die reportage of ik telkens 5e ben geworden..... :eusa_snooty:

Geweldig Jochem! Ga ervan uit dat je inner circle (sponsoren) hiervan op de hoogte zijn.

Broabander

Mooi hoor, je ziet die snelle BMW's al jaren op kop rijden en nu zie je er ineens zo'n vijfpittermonster achteraan komen na elke bocht ;D
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.