Velgen netjes laten maken.

Gestart door BK, 14-05-2012 13:26:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

BK

Heren en dames ook, iemand een goed adres om verlgen weer netjes te laten maken ? Parkeerschades etc.... Is de Velgendoktor een goed bedrijf hiervoor ?

Groet Bert

UserID6342

Velgendokter in Uden is goed maar een beetje een boer, Wheelcare in Zeeland is beter is mijn mening

Boeijke

Wheelcare is idd goed.
Vraag maar eens aan Maruska. Die heeft er pas zijn Titans laten doen.

BK

Thanks zal bij wheelcare eens mijn licht opsteken en heerijden..

Groet Bert

-D©©©L-

over watvoor velgen heb je het hier ? watvoor schade ?

BK

Ik ben niet het namen wonder maar degene die in mijn avatar staan. Schade aan de randen van stoepranden en wat krasjes

Groet Bert

-D©©©L-

Citaat van: BK op 14-05-2012 16:20:48
Ik ben niet het namen wonder maar degene die in mijn avatar staan. Schade aan de randen van stoepranden en wat krasjes

Groet Bert

Dat zijn "Titans".  als het alleen wat krasschade aan de randen is (geen vervorming van de velg) dan is afschuren met korrel 80 op een lange schuurplank een simpele manier om ze netjes te maken. randjes ook even afronden met een schuurpapiertje.  Daarna laten stralen en coaten, hier in zwolle is dat zo'n 180 euro (stralen + metallic + blanke lak). Beetje afhankelijk van het soort velg (een 20" spaakjes velg is bijv. duurder).

marcoz84

Velgenservice: http://www.velgen.nl  in hellevoetsluis kan ik je zeker aanbevelen!

Sem

Ik heb die velgen van Maruska zaterdag mogen bewonderen, maar die zijn idd echt zeer mooi gedaan! Zijn in principe nieuwe Titans geworden! Perecte kleur etc.. en nog gericht ook.. voor een zeer schappelijke prijs! Dacht iets van €380,- voor vier wielen spuiten/coaten en twee of drie velgen richten..   :eusa_clap:

Relaxed

Mijn winterwielen heb ik laten doen in bij de 'velgenexpert' in Amsterdam. De velgen zagen er echt niet uit: Veel stoeprandschade, oxidatie etc.
Voor € 350,00 inclusief BTW echt weer als nieuw. Mooie gladde afwerking, dus geen 'sinaasappel huid' zoals je soms wel ziet bij poedercoaten.



http://velgenexpert-px.rtrk.nl/poedercoaten-velgen.html

BK

Ha oke dank voor jullie informatie genoeg om de komende vrije dagen eens even goed naar te kijken.

Nogmaals dank !! ;D

Groet Bert