Dashboardkastje loshalen? Vergeet ik iets?

Gestart door jjsmit, 14-05-2012 22:09:26

Vorige topic - Volgende topic

jjsmit

Ik probeerde mijn V70 '98 dashboardkastje eruit te halen, om te zien wat voor bedrading er achter/ onder zit en welke ruimte om evt een versterker te plaatsen.

6 torx losdraaien en dan denk je dat het kastje er zo uit zou schuiven toch? Hij zit echter links zo vast dat er met wat geweld (sorry) al een hoekje afbrak. Rechts zit ie wel los..... Doe ik iets verkeerd?

elmarconi

Het is een brakke en brosse constructie. Bij mij zit 't ook nog maar met 4 schroeven vast...
Bij het verwijderen blijft er wel eens wat haken bij het lampje.
--
Autogas Inside . . .

thuur

Het is een prima constructie, als je de schroefjes maar niet weer te vast zet. Daarbij heb je lang niet alle schroeven nodig bij een x70 want er zit een grote beugel die het kastje omklemt. Flink trekken dus en geen kracht zetten achter dunne randen die daar niet voor gemaakt zijn :D

Gr 8)

UserID6342

Of van onderuit, na verwijdering schopplaat een goede zwiep geven

elmarconi

Citaat van: thuur op 15-05-2012 01:04:32
Het is een prima constructie, als je de schroefjes maar niet weer te vast zet. Daarbij heb je lang niet alle schroeven nodig bij een x70 want er zit een grote beugel die het kastje omklemt. Flink trekken dus en geen kracht zetten achter dunne randen die daar niet voor gemaakt zijn :D

Sta mij toe een andere mening te hebben  ;) 
--
Autogas Inside . . .