Stotteren, rook, hoog verbruik etc. 19-05-2012:probleem is groter, hij moet weg.

Gestart door marnix70, 16-05-2012 21:34:10

Vorige topic - Volgende topic

arjenT5R

Hoeveel moeite is het nu om er een nieuwe kop op te zetten dan?
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

marnix70

@Arjen
Voor mij teveel moeite, ik heb er geen zin meer in. Bij aanschaf bak (laten) vervangen ivm halfgaar differentieel. 29 km daarna draaide de originele motor in elkaar (distributie van timing af)
Zelf andere motor geplaatst. Dit ging goed. Daarna wat kleine probleempjes, en nu dit probleem.

Wanneer ik er een andere kop opzet, weet ik niet of deze goed is. Dus zou ik hem reviseren (of mijn huidige kop reviseren) Ondanks dat ik het zelf doe, vind ik de investering niet in verhouding staan tot de waarde van de auto.

Los daarvan moet ik vanaf januari mijn zakelijke auto weer gaan bijtellen (met dank aan Kunduz-akkoord) Zodoende zou ik de auto toch gaan verkopen eind van dit jaar. Dat moment haal ik nu -noodgewongen- naar voren.
Geintereseerden die de auto in deze staat willen kopen vooralsnog niet gevonden -voor het bedrag wat ik in mijn hoofd heb- dus ga ik hem in onderdelen verkopen.
Op korte termijn adverteer ik de onderdelen.

M a r c

Autohandel ligt helemaal op zijn gat.... Zou 'm dan slopen, onderdelen gaan wel goed.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl