van 850 glt naar s70 t5

Gestart door rickgriem, 20-05-2012 16:26:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rickgriem

eindelijk een t5 ;D
220dkm erop
van de eerste eigenaar gekocht
eerst carterventilatie vervangen samen met de bougies en bougie kabels, luchtfilter, olie ,oliefilter en interieur filter, electische antenne gemonteerd en het visje verwijder van de achterkant :P
verlangingsveren zijn al besteld

hier wat foto's
oude

oud en nieuw naast elkaar

nieuwe




rifwachter

Veel plezier met je mooie nieuwe aanwinst.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

knip

ziet er netjes uit ook het lichte interieur ;D

veel plezier ermee.

groet.

Gommie855

mooie bak en veel plezier en veilige km  ;D
ook al vind ik je oude auto ook leuk  ;)
gr Ronald

rickgriem

bedankt voor leuke reacties!
ja oude auto blijft ook gaat me vader in rijde! vond het zonde om weg te moeten doen!
veilige km komt goed he in een volvo! :P

Justin-850

Aaaaaaah, jij was me dus voor!! Ben nog bij Van den Beld geweest om d'r in te rijden, maar dat was 's maandags nadat jij 'm zaterdags had gekocht!

Pech voor mij, maar goed om te zien dat ie bij een mede-forummer terecht is gekomen!

Mooie locatie heeft die handelaar daar trouwens he ;)

Heel veel plezier van de S70 en mocht je hem kwijt willen.......... pb ;)

Gr. Justin

Ries van de Zilverschuit

Bij Van den Beld uit Beekbergen/Ugchelen/Apeldoorn of omgeving?
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue

Justin-850


reneetje

#8
Wagen heeft maanden lang te koop gestaan bij de eerste eigenaar(uit Enter) , die had hem op MP staan.

Heeft hem later bij vd Beld uit Uchelen ingeruild voor een dikke Audi, en die heeft hem ook een dikke maand te koop gehad. Ben er ook mee bezig geweest , vd Beld wilde fors onderuit met zijn prijs maar ik kan niet uit de voeten met dat lichte interieur (persoonlijk he).

Je hebt er een goede orginele echte wagen aan  :eusa_clap:, de eerste eigenaar heeft zelfs nog een stapel rekeningen liggen die hij vergeten had mee te geven,(hij heeft ook nog een set winterbanden liggen) het boekje is ingevuld tot omstreeks 140 dkm.

Mocht je het telefoon nummer willen van de eerste eigenaar dan PB maar even.

Sucses.


_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Jans Duiven

#9
Gelijk even de rugleuning vernieuwen ivm de duw in je rug, die je moest onberen met je ouwe  ;D

Ries van de Zilverschuit

#10
Citaat van: Justin-850 op 24-05-2012 16:24:12
Die ja ;)

Die is vooral druk in de weer met Audi's en BMW's die net uit de lease komen, dat ik weet. Heeft mij Focus indertijd verkocht en mijn huidige Volvo voor mij opgehaald in een uithoek van het land. Heef ooit zelf een T5 gereden, zei hij, lang geleden. Hij schijnt inderdaad op een mooi spulletje te zitten.
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue

Justin-850

Ja klopt, hij handeld voornamelijk in Audi's en BMW en koopt relatief veel bij leasemaatschappijen. Verder heeft hij zo af en toe nog wel eens een italiaans raspaardje of iets diks uit stuttgart staan ;)

Gr. Justin

Shockwave

Mooie aanwinst. Maak je nog een klein verslagje waarin je de 2 wagens vergelijkt? :-)

Volvo850 93

Veel plezier met je s70

Mvg Dennie

rickgriem

Citaat van: Justin-850 op 24-05-2012 16:06:05
Aaaaaaah, jij was me dus voor!! Ben nog bij Van den Beld geweest om d'r in te rijden, maar dat was 's maandags nadat jij 'm zaterdags had gekocht!

Pech voor mij, maar goed om te zien dat ie bij een mede-forummer terecht is gekomen!

Mooie locatie heeft die handelaar daar trouwens he ;)

Heel veel plezier van de S70 en mocht je hem kwijt willen.......... pb ;)

Gr. Justin

hij komt daar inderdaad vandaan,
ik was donderdags al wezen kijken en zaterdag heb ik hem opgehaald.
erg blij mee!
ik ben alleen bij zijn oude huis geweest(ook niet verkeerd trouwens), hij was de zaterdag dat ik hem opging halen druk aan het verhuizen.

Citaat van: reneetje op 24-05-2012 16:32:44
Wagen heeft maanden lang te koop gestaan bij de eerste eigenaar(uit Enter) , die had hem op MP staan.

Heeft hem later bij vd Beld uit Uchelen ingeruild voor een dikke Audi, en die heeft hem ook een dikke maand te koop gehad. Ben er ook mee bezig geweest , vd Beld wilde fors onderuit met zijn prijs maar ik kan niet uit de voeten met dat lichte interieur (persoonlijk he).

Je hebt er een goede orginele echte wagen aan  :eusa_clap:, de eerste eigenaar heeft zelfs nog een stapel rekeningen liggen die hij vergeten had mee te geven,(hij heeft ook nog een set winterbanden liggen) het boekje is ingevuld tot omstreeks 140 dkm.

Mocht je het telefoon nummer willen van de eerste eigenaar dan PB maar even.

Sucses.




ik was op zoek naar een originele auto, wou geen gechipte en met max 230dkm op de teller.
boekjes zijn ingevuld tot 120dkm idd.
rekeningen zaten er helaas niet bij, heb nog contact gezocht met de eigenaar maar was steeds niet thuis wel zijn vrouw gesproken.
maar de die rekeningen zou ik nog wel graag willen hebben!
ja ik heb de auto op winterbanden gekocht.

update over de auto:
inmiddels de airco laten vullen word niet weer ijskoud.
hemeltje weer knap vast gezet met nieuwe  orginele klemmentjes
nieuwe zomerbanden gekocht

staat echt nog veelste hoog voor maar me verlagings veren komen maar niet.... :eusa_doh: