C70 Convertible stelt zich voor

Gestart door giovanni4451, 20-05-2012 21:04:16

Vorige topic - Volgende topic

giovanni4451

Hallo,

Mijn naam is Giovanni en ik ben woonachtig in Gorinchem. Inmiddels al een jaar in ons bezit deze prachtige C70 Convertible Prestige 2.3 T5 op LPG met momenteel 235000 km gelopen. Ik ben net terug na een rit van 4000 km in de Volvo, wat is het toch een geweldige auto om in te rijden!

In het afgelopen jaar hebben we heel wat investeringen gedaan zoals:

- Dynamo
- Gereviseerd stuurhuis
- LPG-G3 installatie met elektronisch Flaslube systeem (ACA-Arkel)
- Nieuwe voorbanden ( Vredestein sessanta)
- Remblokken rondom
- Accu

Wat ik graag nog wil gaan veranderen/maken:

- Parkeer sensor vervangen
- Xenon inbouwen
- Mistlampen repareren (een kant mist de ophanging, andere kant is een kwestie van het kabeltje aansluiten).

Misschien hebben jullie nog leuke tips wat ik er eventueel nog meer aan zou kunnen doen?

Met vriendelijke groet,

Giovanni

)()()sT

Joooow, wat een lekkere auto!
Maar wat voor LPG installatie is het? Vialle? Dit vanwege de combi gas-T5

grijzev70tdi

Sooow das wel een hele mooie! Die wielen staan er echt super onder! Met US-knipperlichten zou het nog mooier zijn.

Welkom hier!
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Turbo-Geek

Mooie wagen ! .... Hoop dat de LPG aansluiting niet in het zicht zit, zou echt zonde zijn.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

dopie

Mooie auto met hele mooie velgen :eusa_clap:

maartendeb

Wow die velgen zijn inderdaad prachtig! :D

Gommie855

Wat je nog zou kunnen doen  :eusa_whistle:Ik weet het wel op zoek naar andere velgen,want ik wil ze hebben  :eusa_shifty: nee hoor geintje hele mooie wagen. :eusa_drool:
Groet ronald

giovanni4451

Er ligt een  Eurogas installatie ( ieder geval zo staat het op de factuur vermeld) met een 76L verzonken tank. Auto loopt perfect op gas alleen bij het terug schakelen bij snelheden van zo'n 100-120 km/h ging erg langzaam. Ik ben 3/4 weken geleden terug gegaan naar ACA arkel en ze hebben hem opnieuw uitgelezen maar omdat hij gechipt is hebben ze een andere computer erin gezet die bij het vragen van veel vermogen automatisch overschakelt op benzine. Ik moet eerlijk zeggen het rijd geweldig nu!

De tankdop is zilver gespoten in de kleur van de auto. Ik vind het erg meevallen dat het opvalt, ik zal binnenkort een foto ervan uploaden.

rifwachter

Welkom, weer een mooie cabrio op het forum.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Boemeltje

Wat een ontzettend mooie wagen zeg! :eusa_clap:

Brick90

Hoi koekje
Bovenste foto is echt mooi :o Misschien dat mensen hier ook tips hebben hoe je makkelijk de achterbumper uitbouwt? Bij de s70 is het dacht ik ook een priegelwerk om het netjes te doen. Die koplampen zouden erg mooi staan bij mij in de auto  :o

PS: Spuit de tankdop een x over voor de foto, en zet er dan niet de hoge druk op  ;D

Teddy81

Die wielen staan echt lekker onder die auto zeg!! Mooi!
Welkom

giovanni4451

@Brick90 Ik heb op het forum een topic gevonden waar een soort van how-to in staat met foto's! Dus ik ga binnenkort maar eens een parkeersensor bestellen en aan de slag dan maar. (http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,55272.0.html)

Brick90

Als je nog een paar handen nodig hebt moet je maar een gil geven Gio ;D Is makkelijk misschien om de bumper er onbeschadigd op en af te zetten.

)()()sT

Citaat van: giovanni4451 op 20-05-2012 21:29:05
Er ligt een  Eurogas installatie ( ieder geval zo staat het op de factuur vermeld) met een 76L verzonken tank. Auto loopt perfect op gas alleen bij het terug schakelen bij snelheden van zo'n 100-120 km/h ging erg langzaam. Ik ben 3/4 weken geleden terug gegaan naar ACA arkel en ze hebben hem opnieuw uitgelezen maar omdat hij gechipt is hebben ze een andere computer erin gezet die bij het vragen van veel vermogen automatisch overschakelt op benzine. Ik moet eerlijk zeggen het rijd geweldig nu!

De tankdop is zilver gespoten in de kleur van de auto. Ik vind het erg meevallen dat het opvalt, ik zal binnenkort een foto ervan uploaden.

Waarom heb je dan niet voor LPi gekozen? Had je dat "gedoe" van te weinig brandstof leveren en omschakelen niet nodig gehad en zelfs vermogenswinst gehad op gas zonder gevaar dat ie te arm loopt.

Niettemin veel plezier met de C!