Crisis...??...........hoezo Crisis....??

Gestart door heutink, 24-05-2012 19:53:00

Vorige topic - Volgende topic

heutink

;D
bij ons op de zaak , www.maxonmotor.com  gaat het erg goed.... :eusa_dance:
na vorig jaar het beste jaar ooit te hebben gehad, lijkt het nu nog beter te gaan...

hoe gaat het eigenlijk bij julllie bedrijf.... ???
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

Vulk

Herstructurering bij Bekaert momenteel. Officieel is morgen mijn laatste dag (nu in verlof).
Per 1 juni ga ik naar Alpro, dat bedrijf is in volle groei!

Marc O.

In drie jaar tijd gegroeid van 35 man personeel naar ca. 100 man personeel. En eigenlijk continu een 'klantenstop', niet omdat dat stoer klinkt, maar simpelweg omdat we niet voldoende ervaren personeel kunnen vinden om die nieuwe klanten op fatsoenlijke manier te kunnen bedienen. Kortom, hoezo crisis? ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

JeffreyC

Aan het begin van de crisis was wel te merken dat klanten een beetje terughoudend waren om onderhoud te laten plegen, heeft niet lang geduurd.
Nu is het alweer een hele tijd net als voor de crisis, zo druk dat we het werk niet afkrijgen!
300 PK 390 NM CY T-5R MT
2.0L, 19T, S60R exhaust manifold, 440cc injectors, 3" downpipe, 2.5" catback, RIP kit, 50mm AL intercooler, Koni STR-T, -40mm Intrax,
Porsche/Brembo BBK, Fasttech software, M66 in progress

Boeijke

Ondanks het feit dat we bouw gerelateerd zijn nog druk genoeg.
Het is ook niet zo dat we overlopen, maar hoeven zeker geen mensen uit.

widebody

Bij ons loopt 't goed door. Er hoeft niemand uit, vorige week is bij een collega 't contract verlengd.
Niet dat we elke dag alle auto's tot 't dak toe vol hebben, maar we klagen zeker niet. Vorige maand is er weer een nieuwe trekker gekocht. Dus ........ No worry's there :eusa_dance:

We rijden hoofdzakelijk voor vaste opdrachtgevers. Producenten hier in 't zuiden die hun goederen door de hele BeNeLux verkopen. Plus de nodige retourvrachten voor deze klanten.

)()()sT

Mijn vakgebied (architectuur/ontwikkeling/bouw) is nog steeds dramatisch.
Het lijkt de laatste maanden ook nóg slechter te gaan in de woningmarkt en de geldvestrekking.
Desalniettemin kan ik me als zelfstandige nog steeds goed bezighouden.

Ik hoop echt op een spoedig herstel; de neerwaartse trend is inmiddels al bijna 4 jaar aan de gang.

mjansen

Bij ons in de autoschadeherstel blijft ook altijd werk....

grijzev70tdi

In de garage´s is het dramatisch hier in de buurt....
Grolsch, het klinkt al lekkerder

hathü

De GGZ waar in ik werk moet bezuinigen, er is en blijft werk genoeg, en dat werk mogen we nu met minder mensen doen. En volgens mij kan dat best.
Wel sneu voor alle collega,s zonder vaste aanstelling die mogen vertrekken.

Robster480

Ondanks dat C1000 verkocht is draaien we top omzetten!
De bieractie loopt prima en dan de geluksvogeltjes actie nog! ;D
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

arjenT5R

Citaat van: LPGLE op 24-05-2012 21:09:55
Ben net terug van een 5daagse cruise van het werk uit. Samen met 54 andere nederlanders en 2000 andere duitse collegas op
cruise geweest met de Aida blu. Mijn (van origine) duitse werkgever heeft voor 3 x 5 dagen het complete cruiseschip afgehuurd. Totaal met ruim 6000 klanten en collegas op cruise geweest van Hamburg, Oslo, Göteborg , Warnemunde. Bij ons dus geen crisis. Het wordt elke maand drukker en drukker.
Helaas worden de contrasten ook groter en groter. Maat van me kreeg vandaag te horen dat hij eruit moet bij zijn werkgever in de
Industiele optiek branche.
Aida blu;
http://www.aolcdn.com/photogalleryassets/travel/866875/aida-blu-552lvg033010.jpg
Leuke  verassing in Göteborg. Toen ik wakker werd stond ik plots midden voor het volvo museum .
(wist niet eens dat het museum daar zat.)

Haha dat meen je niet??? Dat ding kwamen we vanmiddag tegen in drogden kanaal, werden een hoop fotos van ons gemaakt volk zat op dat ding.

wat we ons bedachten... van die boeg wil je echt geen kusje ;)
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

grijzev70tdi

Ben net terug van een 5daagse cruise van het werk uit. Samen met 54 andere nederlanders en 2000 andere duitse collegas op
cruise geweest met de Aida blu. Mijn (van origine) duitse werkgever heeft voor 3 x 5 dagen het complete cruiseschip afgehuurd. Totaal met ruim 6000 klanten en collegas op cruise geweest van Hamburg, Oslo, Göteborg , Warnemunde. Bij ons dus geen crisis. Het wordt elke maand drukker en drukker.
Helaas worden de contrasten ook groter en groter. Maat van me kreeg vandaag te horen dat hij eruit moet bij zijn werkgever in de
Aida blu;
http://www.aolcdn.com/photogalleryassets/travel/866875/aida-blu-552lvg033010.jpg
Leuke  verassing in Göteborg. Toen ik wakker werd stond ik plots midden voor het volvo museum .

Vandaar dat die onderdelen duurder worden ;D
Grolsch, het klinkt al lekkerder

LPGLE

Citaat van: grijzev70tdi op 24-05-2012 21:31:50
Aida blu;
Leuke  verassing in Göteborg. Toen ik wakker werd stond ik plots midden voor het volvo museum .

Vandaar dat die onderdelen duurder worden ;D
hahaha.  veel onderdelen worden bij ons juist steeds goedkoper.
Maar idd.....ik wil niet weten wat dit snoepreisje heeft gekost.
Zondagavond optreden van PUR op de boot ( zeg maar bløf van Dld) en maandag avond mike krüger ( soort andre van duin in Dld )
beide optredens waren trouwens fenomenaal...zoals de gehele reis.