Gerard stelt zich voor!

Gestart door Gerard1793, 31-10-2014 22:32:13

Vorige topic - Volgende topic

Gerard1793

Eerst maar eens kijken of ze echt rot zijn ;D

Is dat een complete set? Dus rubbers én lagers?

V70geRwin

Citaat van: Gerard1793 op 02-11-2014 04:54:32
Eerst maar eens kijken of ze echt rot zijn ;D

Is dat een complete set? Dus rubbers én lagers?

Ja, voor het geld gelijk meenemen.

josvandevelde

Welkom Gerard, veel plezier met je V70. Mooie auto, mooi interieur. En natuurlijk een heerlijke motor.

Gerard1793

Dankjewel Jos! Ik heb geen volledig leer hoor! Helaas ;D

Oh, Erwin, volgens mij zijn mijn rubbers nog goed...

V70geRwin

Citaat van: Gerard1793 op 05-11-2014 13:57:49

Visueel is lastig te zien en het is de vraag voor hoe lang je het voor elkaar wil hebben of dat je al snel de veerpoot weer los wil halen. De keuze is aan u  ;)

cornelis-b

Citaat van: Gerard1793 op 05-11-2014 13:57:49

De rubbers zijn het goedkoopste dus die zou ik zeker mee vervangen. Je kan er dan weer een paar ton tegen ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Taranis

Mooie voorstelling! Welkom hier :)

En wat de wijze heren hierboven al zeggen: niet op die paar tientjes kijken maar die rubbers gewoon gelijk mee vervangen nu de boel toch los ligt. Tenzij uitlijnen gratis is voor jou ;)

Gerard1793

Yeeehaaaaaw! Het gemiddeld verbruik staat nu op 10,9L-100km  ;D ;D

Heren, ik ben er nog niet aan toe om de veren te vervangen, ik wil de achterschokbrekers ook in één keer meenemen en dan zal ik ook de rubbers vervangen. Uitlijnen is voor mij ook niet gratis ;D

Gerard1793

Ik heb een tijdje terug de T-5R veren er onder gehad, maar de auto kwam niet verder naar beneden. Nu zit ik wat rond te kijken naar een schroefset, heeft iemand adviezen voor me? Waar moet ik op letten, welke merken zijn goed? Ik heb geen zin om een vermogen uit te geven, maar ik wil niet dat de boel er na een paar honderd kilometer onderweg flikkert. En de veerpootlagers, zitten die bij de schroefset inbegrepen?

Groeten, Gerard

V70geRwin

Citaat van: Gerard1793 op 31-01-2015 21:29:36
Ik heb een tijdje terug de T-5R veren er onder gehad, maar de auto kwam niet verder naar beneden. Nu zit ik wat rond te kijken naar een schroefset, heeft iemand adviezen voor me? Waar moet ik op letten, welke merken zijn goed? Ik heb geen zin om een vermogen uit te geven, maar ik wil niet dat de boel er na een paar honderd kilometer onderweg flikkert. En de veerpootlagers, zitten die bij de schroefset inbegrepen?

Groeten, Gerard

Er is veel keus en al veel over geschreven, zoek en lees en verwonder u.
Bij sommige sets, meestal met camber verstelling, heb je gelijk de ophanging bovenin de veerpoot erbij maar bij de meesten moet je nog aan de lagers en rubbers. Krijg je tegenwoordig van SKF voor 130 via ebay.

cornelis-b

Waarom niet een setje apex verlagingsveren monteren als je de rubbers en de lagers vervangt dan ben je nog geen 200 euro kwijt voor de 4 veren en de auto zakt zo'n 35 mm.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Gerard1793

Omdat m'n schokbreker linksvoor ook lek is, dwz, ik kan heb met de hand indrukken en komt dan niet weer terug in de oorspronkelijke positie.

FGG

Welkom op 't Forum, Gerard.

Erg mooie rooie.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: