Forum transport Lochem - Zoetermeer (omgeving) deel 2

Gestart door RATFINK, 28-05-2012 23:02:18

Vorige topic - Volgende topic

RATFINK

Wie oh wie uit de buurt van Lochem kan voor mij twee gladde daklijsten (855) richting Zuid Holland transporteren. Ze liggen bij Jasper (grijzeV70tdi)

Laat meer even weten.

grtz Jurgen

stefanhuijser

Elke dag omgeving Nijmegen-Zoetermeer..

Gr. Stefan
(854 2.5 20V 1994 AUBERGINE)+(V70R AWD 1998 NBP)+S60 T5

grijzev70tdi

ik kan ze wel meenemen naar de achterhoekmeeting. Misschien kan dirk ze mee naar nijmegen nemen?
Grolsch, het klinkt al lekkerder

stefanhuijser

Ik vind het prima, als ze bij mij of bij Dirk komen kan ik ze elke door de weekse dag meenemen.

Gr. Stefan
(854 2.5 20V 1994 AUBERGINE)+(V70R AWD 1998 NBP)+S60 T5

RATFINK

Top, we zijn bijna rond geloof ik. Net even gekeken naar de Achterhoek meeting. Helaas zit ik dan in het vliegtuig richting Rome anders was ik daar wel naartoe gekomen.

Als Dirk ze mee naar huis wil nemen dan kan Stefan ze naar Zoetermeer meenemen  :-*

grijzev70tdi

pb me even het adres waar ik ze op kan halen. En wanneer enz.

The Demon

Als ze op de achtehoekmeeting nog in Olijfje bij de apparatuur passen wil ik ze ook wel meenemen dan liggen ze in Haarlem.
En dan kan ik ze eventueel nog wel maandag of dinsdag in zoetermeer droppen, ga dan toch die kant op.

Groet,
The Demon.

RATFINK

Citaat van: The Demon op 29-05-2012 00:23:16
Als ze op de achtehoekmeeting nog in Olijfje bij de apparatuur passen wil ik ze ook wel meenemen dan liggen ze in Haarlem.
En dan kan ik ze eventueel nog wel maandag of dinsdag in zoetermeer droppen, ga dan toch die kant op.

Groet,
The Demon.

Ok, Dirk komt met de 760 dus als ze niet passen zou dat mooi zijn. Thanks alvast :-)

RATFINK

Titel aangepast, ze liggen nu in Lochem bij Jasper (grijzeV70tdi).

Dus als er iemand daar in de buurt is en ze richting Zuid-Holland brengen graag.

Laat maar weten.

Sbv

Mogelijk dat ik Arjen en Jasper van de week zie, dan ligt eea alvast bij Marcel in Zevenhuizen

grijzev70tdi

Dat idee ben k ook al mee gekomen. Mits het even bij Marcel kan liggen? Komt hij het daar ophalen

Sbv

Citaat van: grijzev70tdi op 03-06-2012 21:07:33
Dat idee ben k ook al mee gekomen. Mits het even bij Marcel kan liggen? Komt hij het daar ophalen
Geen idee, stem maar met hem af

elianmars

Citaat van: grijzev70tdi op 03-06-2012 21:07:33

Geen probleem  ;)

RATFINK

Citaat van: Sbv op 03-06-2012 21:06:38
Mogelijk dat ik Arjen en Jasper van de week zie, dan ligt eea alvast bij Marcel in Zevenhuizen

Zou mooi zijn, Zevenhuizen is bekend terrein en ligt hier om de hoek.

Kingfisher

Lol, ze komen steeds dichterbij....

Ik rij bijna dagelijks Utrecht - Woerden - Zoetermeer, dus als ze in (omgeving) Utrecht/Woerden terecht komen kan ik ze ook meenemen. Om nog maar een extra optie op te gooien ;-)

Succes!