Vingir

Gestart door Vingir, 30-05-2012 10:55:32

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

Precies zeg.... Iedereen heeft zijn oordeel alweer klaar ::)

Welkom, maar please, verbouw een Volv. niet zo als die foto's!  :eusa_pray:

;D

Ben

Citaat van: Vingir op 30-05-2012 12:39:00
Denk dat jullie me verkeerd begrijpen..... Jammer dat ik meteen word afgezeken hier zeg  :eusa_naughty:

Heb een bedrijfsongeluk gehad, met hand in hakselaar gezeten, kreeg toen "passend" werk aangeboden....
Plantsoenen schoffelen, lekker passend met 1 klauw!  ::)

Lekker welkom zo ..
Misschien moet je dan in het vervolg maar opschrijven hoe het is.
Maar die auto's blijven niet om aan te zien

UserID6342

Citaat van: )()()sT op 30-05-2012 12:43:07
Precies zeg.... Iedereen heeft zijn oordeel alweer klaar ::)

Vind het erg wat er gebeurt is met zijn hand en dat meen ik echt, maar TS roept het over zichzelf af door de manier van posten in het eerste 'voorstel' stukje.  Daar had hij even iets beter over na moeten denken en dan niet achteraf gaan lopen piepen dat het zo niet bedoeld was...

peteRRR

Lees je eens in hier op het forum dat kan best nuttig zijn.
Ook houden we hier van foto,s,...dus gooi die Astra er maar eens in.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Vingir

Nou sorry dat ik niet meteen al mijn privé sores op internet gooi!
Heb me van te voren al aardig ingelezen hier en we zijn allemaal anders, zou jij toch moeten weten Dirk342  ::)

Zoals de waard is vertrouwd ie z'n gasten zullen we maar zeggen...
Ik bedoelde met trucje gewoon dat ik even een plank in de houtschredder wilde duwen  :eusa_sick:

Die Astra ga ik geen foto's van maken, dat is ie niet waard.

Marc O.

Citaat van: Vingir op 30-05-2012 12:39:00
Denk dat jullie me verkeerd begrijpen..... Jammer dat ik meteen word afgezeken hier zeg  :eusa_naughty:

Heb een bedrijfsongeluk gehad, met hand in hakselaar gezeten, kreeg toen "passend" werk aangeboden....
Plantsoenen schoffelen, lekker passend met 1 klauw!  ::)

Lekker welkom zo ..

In dat geval mijn excuses, maar ik hoop dat je je kunt voorstellen dat jouw woordkeus niet zo handig was en dat we daardoor blijkbaar die verkeerde conclusie trokken?
...The Nile isn't just a river in Africa...

Wout309t

Even een tipje: Als je je privesores niet wilt posten, had je toch ook niet hoeven posten wat voor werk/ dagbesteding je hebt?
Je gaf nu een beetje een verkeerd idee van je mentaliteit.

Kan gebeuren! Nu je het zo uitgelegd hebt denk ik niet dat iemand je het verder nog kwalijk neemt. Doe je ding en veel plezier hier. Verder is het hier best gezellig... ;)
2011 V70 2.0T R-Design MT

Teddy81

Nou inderdaad, met trucje dacht ik ook meteen aan fraude. Niet aan je hand in de hakselaar. Dat is het laatste wat ik verzonnen zou hebben. Erg vervelend! :(
Mijn excuses, ik heb misschien mijn conclusie te snel klaar gehad. En online gezet... moet ik ook niet doen eigenlijk!! Hmmm

Walter

tsja ook hier dan excuses. Maar let op hoe je dingen plaatst, lees het nog maar eens terug en dan snap je onze reacties wel

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Broabander

Normaal zijn we hier best lief hoor ;)

Het is op internet moeilijk te zien hoe iemand iets bedoelt, en dus vul je het geschrevene zelf maar in met het idee wat je er in je hoofd bij krijgt. Als ik op zou schrijven: 'auto is total loss gereden, dus nu ligt het bij de verzekering (mooi trucje uitgehaald ;D)' dan zullen de meesten denken: 'ah, hij is aangereden, heeft de verzekering getild/is er beter vanaf gekomen dan wanneer hij 100% eerlijk was', en niet: 'hij heeft zelf een ongeluk veroorzaakt door een stuurmanoevre', om maar wat te noemen. Dus dat is dan ineens een hele dubbelzinnige zin
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

elianmars

Stelletje slijmjurken!    ;D

Broabander

De auto vind ik nog steeds bloedlelijk hoor, en dat verandert ook niet ;D

*zegt de man met de getinte ramen*

Boeijke

Citaat van: Broabander op 30-05-2012 13:18:27

En Tjuning wieldeksels  :P

Sem

Ik vrees alleen dat we in de toekomst steeds meer 850/X70's zullen meemaken die er zo uit gaan zien als in de eerste post.. :-\

Verder welkom hier. :)

Broabander

Citaat van: Boeijke op 30-05-2012 13:36:46
Citaat van: Broabander op 30-05-2012 13:18:27

En Tjuning wieldeksels  :P

Ja hallo, ik bedoel maar, wie heeft er nou velgen nodig ;D