Vingir

Gestart door Vingir, 30-05-2012 10:55:32

Vorige topic - Volgende topic

stefanhuijser

Wat een spuuglelijke auto's!!

Verder... Welkom

Gr. Stefan
(854 2.5 20V 1994 AUBERGINE)+(V70R AWD 1998 NBP)+S60 T5

Walter

Citaat van: Broabander op 30-05-2012 13:45:40

Ja hallo, ik bedoel maar, wie heeft er nou velgen nodig ;D

nou ja ehh he die banden schroef je zo lastig op de naaf zonder velg

en die bouwer van die S70, die zit toch een paar jaar vast wegens horizonvervuiling?

Sorry Vingir, maar je hebt precies de hier meest verguisde auto gevonden.

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

peteRRR

Hier nog eens de voorkant van de auto.

Maar ik denk dat je hier iets meer de blitz mee maakt ook al is dit al voor sommige too much.

Groet.

Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

V70geRwin

Welkom!

Sommige forumleden hebben zich weer van hun beste kant laten zien, vooral diegenen die na je uitleg ook nog roepen dat je het zelf veroorzaakt hebt door "vaag" te blijven, 2 keer naast de pot gepist  :eusa_wall:

Suc6 met je plannen ook al is het niet mijn smaak.
Ik kan het altijd wel waarderen als iemand lekker voor zijn eigen smaak gaat.

De diversiteit houdt het leven leuk!

Tip, begin nog even over Imitatie velgen dan heb je er zo weer hoop gezwam in je topic bij  ;D.

Boemeltje

Citaat van: spekkie99 op 30-05-2012 15:29:07
Sommige forumleden hebben zich weer van hun beste kant laten zien, vooral diegenen die na je uitleg ook nog roepen dat je het zelf veroorzaakt hebt door "vaag" te blijven, 2 keer naast de pot gepist  :eusa_wall:

Wilde je zeggen dat het op een andere manier te interpreteren was dan? Ik kan me het niet voorstellen.

Verder bedankt voor de verheldering Vingir, en welkom natuurlijk!

V70geRwin

Citaat van: Boemeltje op 30-05-2012 15:45:13
Sommige forumleden hebben zich weer van hun beste kant laten zien, vooral diegenen die na je uitleg ook nog roepen dat je het zelf veroorzaakt hebt door "vaag" te blijven, 2 keer naast de pot gepist  :eusa_wall:

Wilde je zeggen dat het op een andere manier te interpreteren was dan? Ik kan me het niet voorstellen.

Ik dacht idd direct aan een (bedrijfs) ongeval.

Heb respect voor de leden die netjes excuses aanbieden, een keer vergissen is niet erg maar het daarna goed proberen te praten...

Gimle

Welkom hier :)

En ik zeg maar zo, over smaak valt niet te twisten  ;)

Sem

Citaat van: spekkie99 op 30-05-2012 15:56:02

Heb respect voor de leden die netjes excuses aanbieden, een keer vergissen is niet erg maar het daarna goed proberen te praten...
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook meteen aan een "normaal" bedrijfsongeval dacht en ik heb best knap vindt dat het meerdendeel er wat anders in zag, maar goed... het is opgelost.

;)

peteRRR

Citaat van: Sem op 30-05-2012 16:19:49
Sommige forumleden hebben zich weer van hun beste kant laten zien, vooral diegenen die na je uitleg ook nog roepen dat je het zelf veroorzaakt hebt door "vaag" te blijven, 2 keer naast de pot gepist  :eusa_wall:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook meteen aan een "normaal" bedrijfsongeval dacht en ik heb best knap vindt dat het meerdendeel er wat anders in zag, maar goed... het is opgelost.

;)

De text en de plaatjes in de eerste post deed mij ook ietjepietsje hinkepinke op het verkeerde been,....mag dat ja hoor dat mag.
We kunnen ons beter niet zo druk maken voortaan.

Als je zorg dat je in balbezit blijft dan kan iig de tegenstander geen doelpunt scoren. :eusa_think:

Groet. ;D
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Henk855

Ik dacht dus niet aan een bedrijfs of wat voor ongeval dan ook. TS schreef zelf:

(lekker schoffelen, nou ja... leunen) na afgekeurd te zijn (mooi trucje uitgehaald  ;D

Misschien is dit wel dialect maar het kwam bij mij ook over zoals andere het zagen.

Goed het is nu duidelijk dat het mooie trucje een ongeval blijkt te zijn. Niet mooi dus!

Succes met het vinden van een knappe Volvo en neem van mij aan dat je met een knappe T-5, T-5R of een R meer bekijks hebt dan met zo'n gepimt / verkracht model. Bekijks moet je maar lezen dat ze alleen de achterkant zien  ;D ;D
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

verron

Hoi Vince, welkom op dit forum. Veel succes met je plannen, niet echt mijn smaak maar who care's, zolang je het zelf maar mooi vindt en daar gaat het om.

Groeten Verron
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)