verblijfplaats auto in Amsterdam

Gestart door Vulk, 31-05-2012 16:56:44

Vorige topic - Volgende topic

Vulk

In juli gaan wij met vrienden voor een weekend naar Amsterdam. We gaan er met 3 auto's heen, 2 van de drie auto's zijn bedrijfswagens, de 3de is mijn 850.

Die laatste wens ik dus veilig te parkeren, desnoods 20km buiten het centrum als dat moet. De laatste 20km kunnen we dan samen rijden met de mensen die een bedrijfsauto hebben.

De 850 moet mee aangezien mijn vrouw en ik vroeger naar huis moeten vertrekken dan de rest van de groep.

Kan hij eventueel bij een forumlid blijven? Tips voor bepaalde parkings, woonwijken, straten, die relatief veilig zijn?

855-Champagne

Je kan hem hier in Amstelveen neerzetten en met de tram verder.
Parkeren is hier veilig ik sta hier ook met 2 autos geparkeerd.

Ben

Dat is de voordeligste oplossing

Vulk

Gemoedsrust en gemakkelijkheid primeert op de prijs!

Maar Amstelveen lijkt me prima als ik het zo lees. Daar auto achterlaten en tram nemen. :)

widebody

Bij mijn ouders voor de deur neerzetten en met de bus verder. Bus 21 all the way tot 't CS.

Mijn ouders wonen 3 minuten van de snelweg, in Geuzenveld.

Veel plezier. Al ideeën om te gaan bezichtigen??

Vulk

Geen idee wat we juist gaan doen. Een vriendin van ons verblijft daar voor enkele maanden.
Ze zit in Zeeburg blijkbaar.

widebody

Da's de andere kant van Amsterdam. Tussen Noord en Oost in zeg maar. Die nieuwe wijk die in 't water gebouwd is :eusa_doh:.

Vergeet niet 's avonds naar de wallen te gaan. Altijd gezellig.
Houd je van Surinaams eten? Bij de hoek Warmoesstraat,Nieuwbrugsteeg zit de beste Surinaamse eettent van Amsterdam.

855-Champagne

Of bij New King op de Zeedijk als je naar een van de beste chinees wilt gaan.

de geneRaal

je kan hem ook stallen in Middelie (25 km van Adam) lekker rustig dorpie en ligt an de grens met Edam-Volendam
hij is welkom hier op ut pad bij onze V70 en mazda  ;D
Blackstone under construction

Vulk

Thx voor de input! We bekijken even wat het eenvoudigst is. :)

maruska

Thomas, anders met de trein vanuit Delft ? ;D
Zoek je een bewaakte parking, of gewoon een veilige plek ?
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Ben

Vulk

Citaat van: maruska op 31-05-2012 19:35:26
Thomas, anders met de trein vanuit Delft ? ;D
Zoek je een bewaakte parking, of gewoon een veilige plek ?

Gewoon een veilige plek. :)

Turbobiker

Veilig weet je nooit. Maar ook bij mij in de wijk staat hij meestal goed (en gratis!). Ook vanuit hier 20 minuten met de tram naar het centrum.
De Tussenpaus

elianmars

Al zet je 'm op de Dam, geen hond die ook maar kijkt naar zo'n ouwe bak. Je hoeft echt nergens bang voor te zijn, hoor.

;D  ;D ;)

Overal kan er iets gebeuren, helaas  :eusa_shifty: