[850 Club Meeting] Poetsdag Zaterdag 4 september 2004

Gestart door Entuscan, 20-08-2004 18:22:42

Vorige topic - Volgende topic

TTT242

Ja, dat dacht ik straks ook; had ik maar een sedan ;D

Mehn, je hebt de files weer niet goed gechekt.
Net voor afslag Maastricht centrum een grote klapper.
Uurtje stilstaan :-[

Waarom ik?
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

ruud

Nou MH we waren er 'pas' om kwart voor tien en we zijn even na half negen vertrokken bij Nederweert. We hebben stevig doorgereden (enkele achtervolgers gaven zelfs snelheden van 170 km/h op!

Dus dat uurtje van jou ?!? wil ik je wel zien doen;).

Neemt niet weg dat het een geweldig goed georganiseerde dag was. Joris (= Koen) TOPPIE.

Was machtig om die oogverblindende 8) niet eindigende rij roffels te zien staan.

Gewoon genoten

Groet
Ruud

Knipoog

mehn

Citaat van: TTT242 op 04-09-2004 20:50:26
Mehn, je hebt de files weer niet goed gechekt.
Net voor afslag Maastricht centrum een grote klapper.
Uurtje stilstaan :-[

Idd wederom goed georganiseerd, alleen heb ik me een beetje over EenZet verbaasd. Meneer één probeert d.m.v. een demonstratie drie artikelen te verkopen terwijl de ander zeg: "Niet nodig hoor meneer, dat groen spul, alleen de Metallic Polish Wash is voldoende  ??? Ze waren het niet helemaal eens  ;D Weer 5 euro gespaard  8)

@Tom, hoezo file, ich hab' nichts gesehen  :D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Entuscan

Citaat van: mehn op 04-09-2004 21:12:27
Ludo, Ruud, Ton en ik ook niet hoor.

@Ruud, zou volledig over de snelweg niet sneller zijn ... ALS... er natuurlijk geen file is. Langs het kanaal was dan weer kilometertje of 2-3 korter, maar dat ging maar tegen 80km/h
Een uur is waarschijnlijk wel te doen, als je echt geen 130km rijdt tenzij niet anders kan. Nu zijn we (op enkele sprints om bij te trekken na) toch redelijk braaf gebleven.

Oh ja op tijd vertrekken, heb je nooit problemen... altijd beter
Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------

BennieV70T

Voor mij was het niet zo`n leuke dag .
Ik ben vanmorgen vroeg opgestaan om de auto goed te wassen, en daarna naar bemmel te rijden.
Daar aangekomen heb ik met wat medeclubleden gesproken, om daarna te beginnen met het poetsen.
Maar voordat ik ben gaan poetsen vroeg Scuba, of ik bij een automaterialen bedrijf een popnageltang en wat popnagels wilde halen.
Toen ik terug kwam met de spullen voor Scuba en de wagen parkeerde in de hal zag ik dat onder de auto behoorlijk wat koelvloeistof uit de auto lekte,gelukkig had Scuba een overall aan en heeft onder de wagen gekeken en zag dat er koelvloeistof uit de radiateur lekte met een behoorlijke vaart.
Ik ben maar meteen naar huis gereden om alles nog even goed te bekijken. Morgen ga ik de radiateur uitbouwen en hopelijk dat ik maandag een andere weer in kan bouwen.
Al met al een mindere dag vandaag.

Volvo 850 2.5 glt, Volvo V70 2.5t, Volvo 850 T5, Volvo S80 2.9, Volvo S80 2.4T, Volvo S70 10V, Volvo 850 T5R
Huidige auto`s= Volvo S80 3.2 en C70 T5

TTT242

Nadat jij eraf was natuurlijk vlak voor Maastricht.
Ach ja, zal m'n straf zijn voor dat te laat komen 's morgens...

konniekip

ondanks dat sommigen anders beweren, kan het uitbouwen van de radiateur nog een aardig klusje zijn.

Entuscan

Citaat van: Entuscan op 04-09-2004 21:39:54
@Ruud, zou volledig over de snelweg niet sneller zijn ... ALS... er natuurlijk geen file is. Langs het kanaal was dan weer kilometertje of 2-3 korter, maar dat ging maar tegen 80km/h

Is dus kilometertje of 20-30 ;)
Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------

mehn

Citaat van: TTT242 op 04-09-2004 22:59:40
Nadat jij eraf was natuurlijk vlak voor Maastricht.

Ik ben via Duitsland terug gereden...Je gaat me toch niet vertellen dat je me niet gemist hebt op de terugweg  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

M a r c

Citaat van: ruud op 04-09-2004 21:12:22
Nou MH we waren er 'pas' om kwart voor tien en we zijn even na half negen vertrokken bij Nederweert. We hebben stevig doorgereden (enkele achtervolgers gaven zelfs snelheden van 170 km/h op!

Dus dat uurtje van jou ?!? wil ik je wel zien doen;).

Nou Ruud, als jullie dus wél om 8.00 uur daar weg waren gereden (wat er toch ook stond?) dan waren jullie er al vóór 9.15 uur geweest. Dus zo gek was mijn opmerking echt niet.  ;)  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

denkweb

Citaat van: konniekip op 05-09-2004 02:18:43
ondanks dat sommigen anders beweren, kan het uitbouwen van de radiateur nog een aardig klusje zijn.

Bennie is loodgieter... hij gaat zich prima redden volgens mij! (of hij zet er een emmer onder   ;D).

Als je maandag hulp nodig hebt, ben tot 1530 in Arnhem aan het werk Bennie, dan hoor ik het wel!  ;)

TTT242

Citaat van: mehn op 05-09-2004 11:44:19
Ik ben via Duitsland terug gereden...Je gaat me toch niet vertellen dat je me niet gemist hebt op de terugweg  ;)
Dan hadden we een "meerijder" achteraan rijden ;D

s©ub@

poetsdag was toppie!

iedereen bedankt voor de inzet ;)

(let ff op de bus... subtiel detail) ;)
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Johann

ed

850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!