[850 Club Meeting] Poetsdag Zaterdag 4 september 2004

Gestart door Entuscan, 20-08-2004 18:22:42

Vorige topic - Volgende topic

Ingrid

Ben ik nou de enige met spierpijn na gisteren?

Maar wat is ie mooi geworden, bordeaux kleur is nu veel dieper lijkt wel. Helaas hebben de eerste insecten en vogels zich alweer te goed gedaan aan Knoet.
Volvo is a girls best friend...

s©ub@

resterende foto's (die ik gemaakt heb dan) staan hier...
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

FrankT5

Beste mensen, wat een leuke dag zaterdag! Voor de eerste keer aanwezig en mijn ogen uitgekeken naar al die blinkende bolides. Omdat ik pas om 12.00 uur arriveerde lag ik al ver 'achterop' bij de rest van de aanwezigen, maar met de hulp van de blauwe 850-bezitter naast mij (naam weet ik niet meer) en Gerrit (?, bordeaux-rode sedan) is mijn auto heel mooi geworden. Dank jullie voor jullie hulp en tips, ik kon het goed gebruiken! Ook de douch-gel is heel goed van pas gekomen, ik heb me in ieder geval behoorlijk in het zweet gewerkt. Al met al een zeer geslaagde dag, met dank aan de organisatie en de firma EenZet! Tot op de sleuteldag!
wat heb Kadoendra je nâuh geleerd?

J. Hoeksema

Een zeer geslaagde en leuke poets zaterdag!
Veel clubleden gesproken die mijn velgen goed vonden staan op de auto.
( ;D altijd leuk om te horen!!!!)

Thuis gekomen toch eerst even naar de wasbox gereden, om de eerste muggen en vliegen eraf te spoelen, want die waren wel erg zichtbaar op zo'n glimmende auto. (Poets virus???  :P)

Kortom een leuke en zeer geslaagde dag, met dank aan de organisatie en de firma EenZet!

Mvg.

Jafeth Hoeksema

TTT242

vanmorgen toen ik naar het werk ging met de wagen zag ie er toch zeer goed uit alle krasjes zijn zowat weg. En idd ook pijn aan de armen van het wrijven...;
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

Spin!

Citaat van: FrankT5 op 06-09-2004 08:33:20
Beste mensen, wat een leuke dag zaterdag! Voor de eerste keer aanwezig en mijn ogen uitgekeken naar al die blinkende bolides. Omdat ik pas om 12.00 uur arriveerde lag ik al ver 'achterop' bij de rest van de aanwezigen, maar met de hulp van de blauwe 850-bezitter naast mij (naam weet ik niet meer) en Gerrit (?, bordeaux-rode sedan) is mijn auto heel mooi geworden. Dank jullie voor jullie hulp en tips, ik kon het goed gebruiken! Ook de douch-gel is heel goed van pas gekomen, ik heb me in ieder geval behoorlijk in het zweet gewerkt. Al met al een zeer geslaagde dag, met dank aan de organisatie en de firma EenZet! Tot op de sleuteldag!

Dat was ik Frank! Ik zou dit jaar je auto poetsen en dan doe jij de mijne volgend jaar!  ;D

www.vm-parts.nl

mehn

Citaat van: Ingrid op 05-09-2004 20:48:36
Ben ik nou de enige met spierpijn na gisteren?

Wraaah auw, mijn schouders  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

FrankT5

Citaat van: Spin op 06-09-2004 10:25:43
Dat was ik Frank! Ik zou dit jaar je auto poetsen en dan doe jij de mijne volgend jaar!  ;D

Spin, nogmaals bedankt! Volgend jaar poets ik jouw velgen, jouw handgrepen en je bumper. Zonder jou en Gerrit had ik mijn 850nooit kunnen afpoetsen. Nu thuis nog even met een nylonkous de vliegen van mijn voorruit halen. Ook bedankt nog voor die tip.

--edit--
nieuwe tekst uit quotevak gehaald
--edit--

denkweb

Citaat van: FrankT5 op 06-09-2004 12:11:35
Citaat van: Spin op 06-09-2004 10:25:43
Citaat van: FrankT5 op 06-09-2004 08:33:20

Spin, nogmaals bedankt! Volgend jaar poets ik jouw velgen, jouw handgrepen en je bumper. Zonder jou en Gerrit had ik mijn 850nooit kunnen afpoetsen. Nu thuis nog even met een nylonkous de vliegen van mijn voorruit halen. Ook bedankt nog voor die tip.

Ik gebruik meestal de condensdoekjes (Screenies van Holts) die bij de Halfords te koop zijn. Deze zit iets van een alcoholsubstantie in waardoor ramen binnen en buiten streeploos schoon en vliegvrij te poetsen zijn...  ;)

FrankT5

Citaat van: denkweb op 06-09-2004 12:43:39
Ik gebruik meestal de condensdoekjes (Screenies van Holts) die bij de Halfords te koop zijn. Deze zit iets van een alcoholsubstantie in waardoor ramen binnen en buiten streeploos schoon en vliegvrij te poetsen zijn...  ;)

Vervelend nou, heb ik net pauze gehad, anders was ik zeker even bij Halfords binnen gelopen. Mwah, morgen dan maar.

Spin!

Zo, dit is er nog over van de vogel die het lef had mijn gepoetste roffel te beschijten!
kijk hier...

--edit--
niet álle foto's zomaar los op het forum zetten aub
--edit--

Oke...sorry  :-\

www.vm-parts.nl

FrankT5

Citaat van: Spin op 06-09-2004 13:37:16
Zo, dit is er nog over van de vogel die het lef had mijn gepoetste roffel te beschijten!

Geen half werk, die vogel is goed door midden gehakt! Heb je hem daarna soms nog afgekluifd, want veel is er van dat beest niet meer over.

mehn

Nog een tip: VolvoTon had mooi spul bij zich om zwarte strepen van zijn witte auto af te halen  ;D
Het was een bepaald soort doekje, moet je 'm maar eens vragen wat het precies was  ;)

XC60 D4 AWD:

s©ub@

ff de reactie van brigitte van eenzet (jawel; ze leest dit topic ook :) ) ;D

ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

mehn

Leuk dat Brigitte meedenkt, maar het 'wonderdoekje' dat ik bedoel was zeer zeker niet de blauwe 'micro-vezeldoek' van EenZet, vraag maar na bij Ruud, Ludo en Ben. Of nog beter: aan Ton zelf  ;D

Maar wel leuk dat ze meeleest overigens  ;)

XC60 D4 AWD: