Problemen bij rijden door diepere regenplassen

Gestart door Jan-t-H, 21-08-2004 14:13:08

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

Citaat van: Dirk342 op 01-07-2016 17:08:07
Hoe oud is de auto ?  Bij een alter I is daar een modificatie voor geweest voor het rechter binnenscherm.  Daar word een extra flap aangemaakt zodat de multiriem droog blijft als je door een plas heen rijd....
97er 2.5 10v, tenminste zo lees ik het

Jeroentjuh

Hoe loopt de multiriem? Oude of nieuwe route? En hoelang is de riem die erop ligt?

)()()sT

Blok70

Inderdaad mijne is dus een 1997-er (automaat) en valt soms gewoon stil. Of in ieder geval wordt hij flink afgenepen tijdens/direct ná zo'n plassen festijn.
Ik geef dan (als reactie) vaak "gas bij". Zo valt hij niet stil.

Hoe zou dat komen?

T5turbo

Ik heb er geen problemen meer mee gehad na plaatsen van de modificatie.
Het zat er letterlijk binnen 5sec op en heeft onderdeel nr. 9154415. Kost rond de 10 euro.

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

leons850

Ik heb helemaal geen bakken er meer onder zitten (windgeleider ook niet).
Ik heb hier nog nooit problemen mee gehad en 2 weken terug toch door redelijk water gereden...
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

T5turbo

Citaat van: leons850 op 04-07-2016 14:59:28
Ik heb helemaal geen bakken er meer onder zitten (windgeleider ook niet).
Ik heb hier nog nooit problemen mee gehad en 2 weken terug toch door redelijk water gereden...

Geen idee waar dit aan ligt. Ik had er erg veel last van.  ???
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

Blok70

Fatsoenlijke plassen van 1mtr geven me direct inhouden en piepen. Laatikeensdestoerepauithangen plassen geven een motorloop die bijna afgeknepen wordt/stilvalt. Twee meter plus plassen..... that is.

Klepje is een goeie, ga ik zoeken!