Ff voorstellen...

Gestart door LaseRblueV70, 05-06-2012 20:59:28

Vorige topic - Volgende topic

LaseRblueV70

Hallo mede-Volvofielen!!

Mijn naam is Ilja Dansen, 33 jaar en woonachtig in het pittoreske Waalwijk. Mijn beroep is vrachtwagenchauffeur(ook op een Volvo), ik ben getrouwd met Monique en ben sinds 8 januari 2012 de trotse vader van zoon Bjarne. De voorliefde voor Volvo gaat heel ver terug, omdat mijn ouders ook verschillende Volvo's hebben gereden. Ik heb zelf ook nog verschillende andere merken gereden, maar uiteindelijk via een 460 Turbo (1992) en een S40 2.0 (2003) nu de trotse bezitter van mijn ultieme droom-Volvo... Een V70R AWD van 1999 in de kleur (jullie raden het al) Laserblue.
Vanaf het eerste moment dat ik een V70R in Laserblue zag rijden heb ik altijd de wens gehad er ooit zelf 1 te mogen rijden. De geboorte van onze zoon gaf ons aanleiding om na de S40 toch te gaan kijken voor een V70, want een V50 was eigenlijk te klein naar onze zin.
Na wat speurwerk liep ik op Marktplaats tegen dit prachtexemplaar aan en ik was op slag verliefd. Op mijn vrouw moest ik nog wel behoorlijk inpraten voordat ze het ermee eens was om de S40 van 2003 te verkopen en er een auto die 4 jaar ouder was ervoor terug te kopen.... Mission accomplished!!  ;D
Ik wist ook dat de R goed was, mede doordat al het tuningswerk was gedaan door European Tuning, waar ik al langer kind aan huis was... Ook merkte ik aan de verkoper dat hij kosten noch moeite had gespaard om de R in topconditie te houden.

Om een (toch al) lang verhaal kort te houden: Ik hoop nog veel R-jaren en R-kilometers met deze schoonheid te mogen maken... Ik kom jullie vast ooit ergens tegen.

JeroenV

Hoi Ilja,

Welkom hier,een LaserBlue V70 is erg mooi inderdaad,super!
We willen hier wel altijd graag foto's zien hoor ;)

liebers

Welkom!
Veel plezieR en veilige kilometeRs in je LaseRblue Roffel
Nu nog de foto's !!!!

GRoet,
MaRc

V70R   AWD LBP 1999
V60D6 Black 2014
Alfa Romeo Spider IV rood 1992

LaseRblueV70

LaseRblueV70

LaseRblueV70

LaseRblueV70

henry classic v70

Welkom op 't forum, mooie wagen :eusa_clap:
Van een forummer geweest?
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

LaseRblueV70

Vast wel... Iemand die zo'n prachtstuk koopt, MOET wel een liefhebber zijn en dus zich bemoeien met alles wat ermee te maken heeft  ;)

LaseRblueV70

Optisch komen er nog wel enkele wijzigingen:
-vervangen knippers door 2005-C70 knippers (helder glas met oranje reflectoren)
-in kleur spuiten spatlappen
-in kleur spuiten spiegeladapters
-bijwerken lakschades

Turbobiker

Citaat van: henry classic v70 op 05-06-2012 22:25:59
Welkom op 't forum, mooie wagen :eusa_clap:
Van een forummer geweest?

Laserblue?

;D
De Tussenpaus

)()()sT

Citaat van: LaseRblueV70 op 05-06-2012 22:27:44
Vast wel... Iemand die zo'n prachtstuk koopt, MOET wel een liefhebber zijn en dus zich bemoeien met alles wat ermee te maken heeft  ;)

Jazeker... Van Laserblue!! ;D

Welkom!

Julian

Inderdaad   :D :D Dat is de prachtige wagen van Laserblue, en nog bijna dezelfde naam ook  :) Maar deze foto's ken ik al, die zijn van Laserblue zelf  ;) Heb je ook wat recente foto's van de auto (nu hij in jouw bezit is) ?
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

Miel850

Wat nou saffron, hell yeah to laserblue!!

Mooi mooi.
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

dielie850

Mooie wagen :eusa_clap:
Zon laserblue is voor mij ook een droomauto net zoals een CY ;D
Veel succes en plezier met je mooie wagen :D