meld je aan voor de rijtraining op 16 juni of 7 juli 2018 (inschrijving gestart)

Gestart door mbouwheer, 06-06-2012 19:02:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Luc

Jammer jammer dat ik op vakantie moest... zo te zien was t leerzaam, gezellig en lekker.
Volgende keer hoop ik er weer bij te zijn.
Toyota Auris TS, Renault 19 Cabriolet

KIM

Citaat van: arjen850 op 25-08-2012 22:40:40
Zo, het eten is op.. wat kan die Kornelis eten zeg, ik heb vandaag mijn meerdere leren kennen..

:eusa_think:

De restanten van een maaltje spareribs:


Marc O.

#197
Hij was lekker (maar nét een maatje te groot):


Iedereen, met name Martijn, dank voor deze dag. Het was erg leerzaam en bovenal gezellig. Leuk om eens wat nieuwe gezichten te zien bij bekende forumnamen :D

Overigens, wat ik bij een volgende rijtraining graag zou willen is meer focus op hoe je je auto uít een vervelende situatie kunt krijgen. De training van gisteren was vooral gericht op het het aanvoelen wat je auto doet als je op de grens zit of er overeen gaat. Misschien iets voor volgend jaar?
...The Nile isn't just a river in Africa...

arjen850

Dat zie je verkeerd Marc, jij was een maatje te klein;);)

Marc O.

Citaat van: arjen850 op 26-08-2012 09:26:34
Dat zie je verkeerd Marc, jij was een maatje te klein;);)

Vergeleken bij jou wel, Arjen  :evil: ;D
;)
...The Nile isn't just a river in Africa...

Sbv

Citaat van: Marc O. op 26-08-2012 09:16:05
Hij was lekker (maar nét een maatje te groot):
http://i747.photobucket.com/albums/xx117/Onrust-Volvo/67E14BAC-8B66-414E-82C8-2805E3CF17A3-217-00000019CEAA5028.jpg

Iedereen, met name Martijn, dank voor deze dag. Het was erg leerzaam en bovenal gezellig. Leuk om eens wat nieuwe gezichten te zien bij bekende forumnamen :D

Overigens, wat ik bij een volgende rijtraining graag zou willen is meer focus op hoe je je auto uít een vervelende situatie kunt krijgen. De training van gisteren was vooral gericht op het het aanvoelen wat je auto doet als je op de grens zit of er overeen gaat. Misschien iets voor volgend jaar?
Niet waar, ik heb nog een stuk van Irikro gekregen..

Taranis

Erg leuke dag gehad gisteren! 580 kilometer gereden totaal (en een complete tank diesel verstookt :eusa_think: ;D ), was 00.15 thuis en helemaal verrot dus meteen het mandje in gedoken.

Toch wel weer wat geleerd gisteren, was voor het eerst dat ik met deze auto een rijvaardigheidstraining deed. Bijzonder om te merken dat AWD rechtuit zowat briljant is, maar zodra je de bocht om wil, kun je 't vergeten, hoe voorzichtig je ook gas geeft. Ik moet nog veel oefenen ;D
De slalom viel me vies tegen trouwens. Continu knipperend DSTC lampje, de stuurbekrachtiging die er de brui aan geeft en dan kun je 't ook dan weer mooi vergeten. Volgende keer toch maar op iets stuggere zomerbanden :P

Martijn en Arjen bedankt voor de organisatie! Wel een beetje jammer dat arjen850 bleef wachten om als laatste weg te kunnen rijden bij het restaurant, zodat niemand de kapotte koplamp zou zien... :eusa_whistle:
Daarover gesproken, gisteren arjen850 van een andere kant leren kennen. Deze kant kent iedereen wel van 'm:



Maar deze kant ook?



Dat is geen hond, dat is een ontplofte vaatdoek :P

Iedereen bedankt voor de gezelligheid en tot de volgende keer :)

Marc O.

Ah, is dat dezelfde kant als deze?



;D


Of probeert ie dat ding de keel dicht te knijpen? :eusa_think: ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

verron

#203
Aandoenlijk om te zien............de grote beer speelt met een knuffeltje  :eusa_whistle:

Arjen en Martijn, enorm bedankt voor het organiseren van deze geweldige dag! Het was voor mijzelf een complete verbazing om te zien dat dat oude hok het zo goed deed en erg ver op de limiet te rijden is (soms zelfs verder dan zijn jongere goden met of zonder AWD)....zelfs met 10 jaar oude, uitgeharde winterbanden met te weinig profiel..............Ik ga met een goed gevoel mee doen aan de wintercarbagerun  ;D  Ik hou me weer aanbevolen voor een volgende ronde!
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

Marc O.

#204
Dit is wat Ronald bedoelt over z'n awd:


Hmmm.... Werkt dit filmpje? Op m'n iphone zie ik niks (en ben niet thuis, dus kan niet op m'n laptop).

Edit: Linkje aangepast.
...The Nile isn't just a river in Africa...

verron

Citaat van: Marc O. op 26-08-2012 11:32:01
Dit is wat Ronald bedoelt over z'n awd:
http://i747.photobucket.com/albums/xx117/Onrust-Volvo/59DAFCCC-BAD9-4DE2-868A-B9AC185434C9-427-0000003D3E9C140B.mp4

Ik kan het alleen maar onderstrepen Marc! Onze XC is ook een geweldige wagen zolang je maar recht uit rijdt, de limiet ligt redelijk ver weg, maar als hij gaat ben je hem ook echt hélemaal kwijt en is er geen houden meer aan! Ik denk dat zn hogere gewicht en redelijk weke vering hem behoorlijk tegen werkt. Ik heb nu het verschil goed kunnen merken...............
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

arjen850

Iedereen mij der een beetje tussen nemen? Zal der eens even voor gaan zitten, en eens het 1 en ander gaan uploaden en dan hier neer kwakken :evil:
Ik weet dat er nu al mensen zijn die met angst en beven op de komende foto's zitten te wachten ;D

Maarre, het Eperse voer is bij mij wel weer gezakt hoor :D

henry classic v70

Citaat van: arjen850 op 26-08-2012 12:12:45
Iedereen mij der een beetje tussen nemen? Zal der eens even voor gaan zitten, en eens het 1 en ander gaan uploaden en dan hier neer kwakken :evil:
Ik weet dat er nu al mensen zijn die met angst en beven op de komende foto's zitten te wachten ;D

Maarre, het Eperse voer is bij mij wel weer gezakt hoor :D

Ik zit met enige nieuwsgierigheid te wachten Arjen, laat maar komen die foto's :D
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

UserID6342

Leuk / lief gezicht, zo'n grote vent met zo'n k*ttelikkertje op schoot ;D :evil: ;D

henry classic v70

Citaat van: Dirk342 op 26-08-2012 12:25:24
Leuk / lief gezicht, zo'n grote vent met zo'n k*ttelikkertje op schoot ;D :evil: ;D

aka B*ftekkel/Gleufterriër  :azn:
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4