meld je aan voor de rijtraining op 16 juni of 7 juli 2018 (inschrijving gestart)

Gestart door mbouwheer, 06-06-2012 19:02:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Sbv


Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

Marc O.

#257
Nog wat filmpjes (click to play):

Nieuwe bandjes nodig Sander?
;)




De N van Ronald is ook al niet in het goede spoor te houden:




Zo hoort het dus:



:P
...The Nile isn't just a river in Africa...

KIM


Sbv

Citaat van: Marc O. op 27-08-2012 21:19:23
Nog wat filmpjes (click to play):

Nieuwe bandjes nodig Sander?
;)

http://i747.photobucket.com/albums/xx117/Onrust-Volvo/th_MOV_0813.jpg

Ik heb rond om denk ik nog 3 a 3,5 mm gok ik zo.

Wil je na Portugal maar vervangen, als er weer veel water op de weg komt, dan toch maar liever setje nieuwe Michelin's rondom

Taranis

Erg mooie foto's en leuke filmpjes cameramannen en -vrouwen! :eusa_dance:

Binnenkort eens wat opslaan voor de archieven :)

san

Gisteren de sliptraining gedaan bij de baan van het NIV in Barneveld, waar we les kregen van forummer en Volvoliefhebber Martijn. Jammer dat ik toendertijd niet mee kon doen met de georganiseerde forumtraining,misschien een vervolgcursus volgend jaar? Was in ieder geval een leerzame dag.

Luc

Jammer dat ik deze editie heb gemist. De foto's van KIM zijn super. Volgende keer graag weer van de partij.
Toyota Auris TS, Renault 19 Cabriolet

arjen850

Ben bang dat een eventuele vervolg rijtraining minimaal een keer zo duur zal zijn, vanavond was "onze" instructeur Martijn op Hart van nederland SBS6. Voor de 2e keer op de buis, hij wordt een beroemdheid ;D Dus daar zal in de toekomst voor betaald moeten worden :D

Wel leuk om te zien 8)

Hiker

 hopelijk mis ik de aankondiging dit jaar niet, en valt het buiten m'n vakantie 8)
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

jgvdv

760 2.3 FB 1986 Turbo Amerikaan

Jans Duiven

#266
Euh........







Wanneer weeeeeeeeer?

;D

arjen850

Uit zeer betrouwbare bron kan ik melden dat er wellicht weer een training gaat komen :eusa_dance:

de geneRaal

Citaat van: arjen850 op 10-05-2013 12:18:19
Uit zeer betrouwbare bron kan ik melden dat er wellicht weer een training gaat komen :eusa_dance:

Dat benne mooi,denk dat ik ook weer eens van de partij ben  ;D
Blackstone under construction

KIM