meld je aan voor de rijtraining op 16 juni of 7 juli 2018 (inschrijving gestart)

Gestart door mbouwheer, 06-06-2012 19:02:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

jwj1976

Zeker een leuke dag gehad! Ik vond het vooral erg sympathiek dat ze die honderden mensen langs de kant van de weg hadden gevraagd om ons uit te zwaaien  ;)

Maar zonder gekheid, enorm leerzaam om te voelen wat je auto doet (en vooral niet doet) onder lastige omstandigheden. Voor herhaling vatbaar.

Ik zal nog door de foto`s neuzen om te zien of er nog mooie plaatjes tussen zitten voor op het forum.
4̶4̶0̶ 4̶6̶0̶ S̶7̶0̶  C̲7̲0̲ ̲2̲.̲3̲T̲5̲

Vulk

Ik ben ook thuis geraakt, foto's en verslag volgen morgen.

razorx

Blij te horen dat je veilig thuis bent. Moet een pittig lange dag voor je zijn geweest.

Vulk

Citaat van: razorx op 27-06-2015 21:22:30
Blij te horen dat je veilig thuis bent. Moet een pittig lange dag voor je zijn geweest.

Een kermis is een geseling waard...

KIM


razorx

Oeff mooie foto's Kornelis. Je ziet ook haarscherp wat er met de banden en het contact met de weg gebeurt.

Ik bedenk me iets anders. Matthijs vroeg ons wat het meeste is bijgebleven na de training. Op dat moment antwoordde ik net als de vorige keer dat die paar kilometers per uur meer een wagen van een bestuurbare machine een onbestuurbaar ding maken. Is ook zo, maar iets anders vond ik meer opmerkelijk.

We kregen een oud filmpje te zien uit de jaren 60. Agent bromsnor kreeg training. Die training was er op gericht je rijvaardigheid te vergroten door je grenzen te verschuiven. Oh wat leerden die heren een stuurmanskunst.

Matthijs vertelde ons dat het aantal ongelukken veroorzaakt door die overmoedig geworden dienders na die toenmalige trainingsmethode vergroot was met 45%!

Het mooie van de training die we kregen is dat we niet alleen leren hoe te handelen in een beroerde situatie, maar meer nog die te leren voorkomen.  :eusa_clap:

cornelis-b

Dit moet een top dag zijn geweest, super foto's allemaal en nog een heel groot voordeel is de bodemreiniging van alle deelnemende auto's, geweldig zo'n sproei installatie ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

The Volvoboy

Martijn, bedankt voor alles! Het was een fantastische dag! Voor mij de eerste keer... Super leuk en vooral ook erg leerzaam! Wat mij betreft volgend jaar weer...

@KIM, wat een gave foto's! :eusa_clap: 8)
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

jwj1976

4̶4̶0̶ 4̶6̶0̶ S̶7̶0̶  C̲7̲0̲ ̲2̲.̲3̲T̲5̲

KIM


UserID6342

Zoals altijd geweldige foto's, het zal een leuke en leerzame dag zijn geweest  :eusa_clap: :eusa_clap:

Vulk

Bij deze enkele van mijn foto's!

Op de heenweg werd het vanaf Utrecht wel duidelijk dat er iets gaande was met motorrijders. :o
Op de terugweg kwamen we 100km verder nog massa's motorrijders tegen. Overal langs de weg (vangrails, bruggen, ...) stonden mensen te zwaaien!







Van de training zelf heb ik niet zoveel foto's. Ik heb mijn mini fototoestel maar snel weggestopt toen ik dat reuzending van Kornelis zag! ;D









En voor diegenen die denken dat jouw auto netjes gewassen terugkomt met al dat water, ... think again...









Het was een lastige dag (vertrokken om 5u30, om negen uur thuis), maar net als de vorige keer zeker de moeite waard! Mijn complimenten aan de organisatie!

KIM

Citaat van: Vulk op 28-06-2015 13:28:03
Ik heb mijn mini fototoestel maar snel weggestopt toen ik dat reuzending van Kornelis zag! ;D

Dan heb je die van jwj1976 zeker niet gezien...

De_Duuc

ook wij hebben genoten van een erg leuke en zeer leerzame dag.

wist niet dat de C70 zo hanteerbaar was :)

we komen zeker een keer terug..

Patricia en Marino
Volvo C70 Convertible 2.0T Turquoise (422), zwarte kap, grijs leren interieur, MY2000, Helios 16" , RICA Tuning 210 Pk, 300 Nm

razorx

Citaat van: De_Duuc op 28-06-2015 17:49:02
ook wij hebben genoten van een erg leuke en zeer leerzame dag.

wist niet dat de C70 zo hanteerbaar was :)

we komen zeker een keer terug..

Patricia en Marino
Ik denk dat dat zeker te maken had met je voertuigbeheersing  :eusa_clap: .