meld je aan voor de rijtraining op 16 juni of 7 juli 2018 (inschrijving gestart)

Gestart door mbouwheer, 06-06-2012 19:02:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

arjenT5R

 
Citaat van: arjen850 op 16-06-2018 20:44:15
Citaat van: Taranis op 16-06-2018 20:03:10
Citaat van: arjenT5R op 16-06-2018 08:57:50
De bak leren kennen... das meer iets voor een kat ;D

;D ;D

Inderdaad :P
Beste aanloop heeft zo'n sandstone nodig trouwens :angel:

;D toch was ik de enige die een echt rookgordijn aan durfde te leggen ;D

Je was natuurlijk ook de enige echte ruige kerel aanwezig daar :P
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

arjen850

We hebben genoten, zeer leerzaam, zo nu en dan lekker spectaculair, hele leuke en gezellige groep en een voortreffelijke afsluiting.

Was weer super Martijn.

arjen850


TonV70R

Wij zijn ook weer thuis, kids alweer op bed.
Was een leuke en leerzame dag met een gezellige groep.
Het was weer goed verzorgd, bedankt Martijn.
Het eten nadien was ook goed, erg leuke dag gehad.
Honda Supermagna 1987
Ducati 749 2006
MG TF 2002
Focus wagon 2012
Focus Wagon ST line 2022

Marc O.

Hier ook alweer een klein uurtje thuis. Was een leuke, leerzame en vooral gezellige dag.

Citaat van: arjen850 op 16-06-2018 20:44:15
;D toch was ik de enige die een echt rookgordijn aan durfde te leggen ;D

Kreeg anders niet de indruk dat je daar in eerste instantie heel trots op was ;D ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

KIM

Hier ook weer thuis. Foto's op de PC gezet: maar 500  :P
Ben bang dat de visco vandaag niet heeft overleefd... Maar het was een superieure dag en een heel erg interessante baan. Heb echt goed aan de rijvaardigheid kunnen sleutelen vandaag.
Bedankt weer Martijn! Volgend jaar maar weer.

san

Ik sluit me aan bij al het voorgaande..Grote pluim voor Martijn!
Ben benieuwd naar de foto's.☺
Morgen in de woonwijk nog ff oefenen met de 180 draai.

Leuk dat er ook nog even iemand kwam kijken!

razorx

Leuk te lezen dat het super was.
Die 180 graden draai in één keer is een sensatie.  8)

elianmars


arjen850

Citaat van: Marc O. op 16-06-2018 21:37:04
Hier ook alweer een klein uurtje thuis. Was een leuke, leerzame en vooral gezellige dag.

Citaat van: arjen850 op 16-06-2018 20:44:15
;D toch was ik de enige die een echt rookgordijn aan durfde te leggen ;D

Kreeg anders niet de indruk dat je daar in eerste instantie heel trots op was ;D ;D

Klopt wel ja, zag mezelf alweer een bakwissel uitvoeren ;)

KIM

De foto's van de camera uitzoeken is nogal wat werk... Dat gaat dus nog even duren.
Hier vast een paar foto's van de telefoon:




KIM

Vanochtend trouwens ook maar even de viscotest gedaan. Volvo schrijft voor dat het minimale moment op 1 los voorwiel maximaal 50 Nm mag bedragen als je het wiel over 25 seconden 180 graden verdraait:




Het is zelfs meer dan 100 Nm, dus die test is geslaagd. Miscchien een temperatuurbeveiliging die actief is gewees gisteren... The search continues.

Taranis

Wij zijn inmiddels ook weer thuis na er een leuk weekend van gemaakt te hebben. Nogmaals bedankt voor de organisatie en het regelen van een wat mij betreft erg geslaagde locatie. Er is flink meer ruimte dan op de baan in Meppel waardoor de foutmarge ook iets groter is zonder dat het meteen ernstige consequenties heeft :)

Weinig foto's gemaakt als behalve een paar van de baan:









Wat ons opviel is dat de oefeningen zeker niet te kinderachtig ingestoken worden maar soms juist met een flinke vaart van richting de 100 km/h zodat je niet alleen de grenzen van je auto leert kennen maar ook die van jezelf: mijn dieseltje had een flinke aanloop nodig om de 100 km/h te halen en met dat tempo is de ruimte tussen 2 pionnetjes plots best beperkt, zeker als je ook nog uit moet wijken :)

Leuk is natuurlijk ook altijd het speelkwartiertje op het eind. Volgende week ga ik weer zeuren dat dat klote AWD systeem van Volvo ook echt niks kan hebben :P : klik

Heerlijk gegeten na afloop in goed gezelschap en gelukkig geen vreetschuur zoals vorige keer zodat we elkaar tenminste ook nog konden verstaan :D Een erg geslaagde dag dus, graag tot volgend jaar 8)

Voor degenen die er niet bij waren: jullie hebben echt iets gemist en er zijn 7 juli nog plaatsen beschikbaar dus.... ;)

Citaat van: san op 16-06-2018 22:11:27
Morgen in de woonwijk nog ff oefenen met de 180 draai.

;D
Jammer dat de lantaarnpalen in de wijk zo dichtbij de straat staan  :eusa_whistle:

Citaat van: KIM op 17-06-2018 14:22:19
Hier vast een paar foto's van de telefoon:
https://photos.smugmug.com/Volvo/i-pWpdGDV/0/e792a993/X3/IMG_1218-X3.jpg

Waar heb je m'n oor gelaten? :P

KIM

Haha, dat krijg je als je niet stil wil blijven staan...
Je linkje doet het trouwens (op de telefoon) niet.

Taranis

Stilstaan is niet echt m'n specialiteit  :-X

Linkje doet het nu wel, tnx :)