Golden Tulip Rally 17 en 18 September

Gestart door will, 22-08-2004 15:59:41

Vorige topic - Volgende topic

will

Heren en dames roffelaars,

Zoals voorgaande jaren is het weer mogelijk om gezamelijk de Goldentulip rally te volgen.
Het is de bedoeling om met een kenner ZATERDAGS de rally te volgen(omgeving Rijssen/Wierden/Nijverdal) en met name de gele 850 t5 van Thom de Jong.
Thom is gelukkig weer van partij na een moeilijke periode achter de rug te hebben(privé).
Doordat ik Thoms team sponsor (motorkap) geeft dat meer betrokkenheid dan als je gewoon langs de kant staat te kijken.Tijdens de Rally houden we daarom ook intensief contact over standen en tijden.
Let wel:ze moeten wel eerst de zware Vrijdagavond doorkomen............

Dus de Golden tulip rally van nabij beleven met 850/V70 vrienden geef je dan nu op.(vrouwen/kids welkom)

Verdere gegevens volgen bij opgave.

reneetje

Ben er ook weer bij ,zoals de afgelopen 10 jr ook ;D
Vooral de vrijdagavond is favoriet bij mij, maar de zaterdag zal ik ook niet ontbreken.

Ondanks wij een vast proram hebben om het een en ander te  zien tijdens de Hellendoorn race, zal ik vast wel ff langs een mini meeting van de 850 club komen.

Ben benieuwd naar de info (Kaart van de proeven heb ik zowiezo wel belang bij)

Kortom, een V70 R AWD is er ook  ;D

Rene ;)

Wel de moeite waard hoor, vooral voor mensen die kamperen in september niet zien zitten ;D

will

Leuk hoor jullie bijval, ;) maar..................mijn oproep is bedoeld om dit jaar collectief met de Volvoclub leden de Rally te volgen.
J
e kunt je dus opgeven.
Route kaart,koffie etc.inbegrepen.

Kost Niks en je hebt een leuke dag.

Wie durft ??? ???

Fokke 01.01.005

Vorig jaar in Hengelo genoten. Al was het een kort genoegen wat de auto van Thom betrof. De 240's, de Lancia's, de rest...

Na een paar weken nog een gezellige herinnering aan het bezoek: geflitst bij 149kmh op de A1.

Dit jaar komen we zeker weer ! Cruisecontrol op 130...

AK400-AZ250-R5-343DL-345GL-244DL-244GL-244GLE-854GLT-854GLT+854R+C70c

reneetje

Citaat van: will op 24-08-2004 19:15:06
Leuk hoor jullie bijval, ;) maar..................mijn oproep is bedoeld om dit jaar collectief met de Volvoclub leden de Rally te volgen.
J
e kunt je dus opgeven.
Route kaart,koffie etc.inbegrepen.

Kost Niks en je hebt een leuke dag.

Wie durft ??? ???

Ikke ;D

will

HaRdCoRe-WeZ

Reitse

M a r c

Als het meezit kom ik kijken! Wil Thom zijn auto nu wel weer eens in aktie zien.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Sbv

Ben helaas met vakantie, maar heb het vroeger wel een aantal malen bekeken toe ik nog in ht oosten des lands woonde. Kweenie of de Hellendoorn rally dezelfde rally is, maar die heb ik een aantal malen gevolgd

Sander

reneetje

M a r c

Citaat van: will op 22-08-2004 15:59:41
Doordat ik Thoms team sponsor (motorkap)

Op de achterraam zit tegenwoordig ook een mooie sticker!  :D

info@europeantuning.nl

Johann

Citaat van: MH op 01-09-2004 16:34:42
Citaat van: will op 22-08-2004 15:59:41
Doordat ik Thoms team sponsor (motorkap)

Op de achterraam zit tegenwoordig ook een mooie sticker!  :D

DE achterraam? Zal wel een buitenlandse firma zijn dan.. ;D

M a r c

hmmm  :-\

Hahaha  ;D

Let maar eens op hoe kijkers altijd zo rally-auto NAKIJKEN. en wat zie je dan? Inderdaad; de achterraam!  ;)

info@europeantuning.nl

Bert 02.02.159

Citaat van: MH op 02-09-2004 13:04:39
Let maar eens op hoe kijkers altijd zo rally-auto NAKIJKEN. en wat zie je dan? ;)

HET sticker op DE achterraam neem ik aan?????????