Spiegel

Gestart door Turbobiker, 12-06-2012 11:39:18

Vorige topic - Volgende topic

Piet

Aantal  tere zieltjes op het forum.
Een beetje fanatieke discussie levert, zolang deze maar niet ontaard in een ordinaire scheldpartij, niet persoonlijk wordt, niet op de man gespeeld wordt, vaak wel het meeste op.
Men gaat dan meer zijn best doen om zijn punt te maken, kan soms heel leerzaam zijn.
Je moet dan wel een beetje tegen kritiek en een beetje tegengas kunnen.

Misha

Ninapaul is vrijwel altijd irritant in zijn reacties omdat hij er niet tegen kan het laatste woord niet te hebben.
Daar is niet veel mis mee als je ook een punt hebt: maar het lijkt er vaak alleen maar op om een 'lekker puh'  te kunnen zeggen

En dat is jammer, want dat leidt de aandacht af van de zinnige opmerkingen die er gemaakt kunnen worden.

Ik vind zijn opmerkingen ook niet recht voor de raap maar drammerig en uit op het gelijk
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

The Demon

Citaat van: Misha op 23-06-2012 22:42:45
Ninapaul is vrijwel altijd irritant in zijn reacties omdat hij er niet tegen kan het laatste woord niet te hebben.
Daar is niet veel mis mee als je ook een punt hebt: maar het lijkt er vaak alleen maar op om een 'lekker puh'  te kunnen zeggen

En dat is jammer, want dat leidt de aandacht af van de zinnige opmerkingen die er gemaakt kunnen worden.

Ik vind zijn opmerkingen ook niet recht voor de raap maar drammerig en uit op het gelijk
+ 1
Al geef je hem gelijk dan moet hij vaak toch nog een opmerking maken om op één of andere manier te laten weten dat hij gelijk heeft, en dat irriteert soms mateloos.

Ik zeg niet dat hij geen kennis van zaken heeft maar zelfkennis in de vorm van weten wanneer je je mond moet houden is hem ietwat vreemd.

Groet,
The Demon.

Julian

Citaat van: The Demon op 23-06-2012 23:42:21

+ 1
Al geef je hem gelijk dan moet hij vaak toch nog een opmerking maken om op één of andere manier te laten weten dat hij gelijk heeft, en dat irriteert soms mateloos.

Ik zeg niet dat hij geen kennis van zaken heeft maar zelfkennis in de vorm van weten wanneer je je mond moet houden is hem ietwat vreemd.

Groet,
The Demon.
Ja dat klopt wel, niet dat NinaPaul alleen maar onzin zegt, hij zegt ook wel feiten en weet het soms ook wel beter, maar wat hierboven staat is ook waar.
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

Turbobiker

OK, ook jij mist volledig het punt van dit topic. Iets meer verstand had ik wel verwacht. Het gaat er om hoe je met elkaar om gaat.

Zo dus niet, want je ananlyse over NP is kort door de bocht en verre van correct. Je stelt iemand weer onterecht te kijk. Zie ook de eerste reacties in dit topic.

Nog treuriger is natuurlijk de drang van sommigen om meteen mee te gaan met jouw opmerkingen. Zelf denken is moeilijk, hard meebrullen met iets wat in je straatje lijkt te passen is veel eenvoudiger... .
De Tussenpaus

-D©©©L-

Citaat van: Piet op 23-06-2012 10:21:44
Aantal  tere zieltjes op het forum.
Een beetje fanatieke discussie levert, zolang deze maar niet ontaard in een ordinaire scheldpartij, niet persoonlijk wordt, niet op de man gespeeld wordt, vaak wel het meeste op.
Men gaat dan meer zijn best doen om zijn punt te maken, kan soms heel leerzaam zijn.
Je moet dan wel een beetje tegen kritiek en een beetje tegengas kunnen.

Ben ik het gedeeltelijk mee eens. het forumlid dat hier geslachtofferd wordt, roep vanalles vanuit een bron van wijsheid maar als het dan op onderbouwing en concrete planvorming aankomt blijft het stil. Hoe is die "inhoudelijke kennis" dan tot stand gekomen ?

Een zelfbenoemde moraal politie heb ik ook al niet nodig.
Ik kreeg laatst via PB zelfs een verzoek om een ander forumlid (die het gedeeltelijk met NP eens was) ook "af te branden" omdat ik NP tegengas gegeven had.  Want "dan zou ik een echte vent zijn".

Sorry hoor... maar lag even dubbel van het lachen.  ;D

Gelukkig kan ik ook hard lachen om een zwaar beledigende opmerking van NP. Gaat dus twee kanten op.

KIM

Sorry hoor,
Maar zou jij zelf vrolijk worden van een topic dat over jou gaat en over hoe een ander vindt dat er met jou omgegaan wordt?
Ik in ieder geval niet. Het is mij een beetje te moraliserend, zeker wanneer het gaat over een persoon die zelf prima in staat is om zich te verdedigen.

Er is hem al meerdere malen gevraagd om eens op een andere manier te reageren en alle goedbedoelde adviezen daarin slaat hij volledig in de wind. Ik geef Mischa dan ook wel gelijk dat NP altijd het laaste woord wil hebben. Dit heb ik 'm zelf ook al eens aangegeven (=goedbedoeld advies), maar het blijft zoals het was.
Op dit forum wordt vaak met behulp van een paar simpele woorden gevraagd om een enorme uitleg en wanneer je dan 1 element in die uitleg niet aanwezig is of niet klopt, dan wordt daar weer met een paar simpele woorden een nieuwe ingewikkelde uitleg gevraagd. Op die manier hou je alleen de discussie op gang en deel je niet mee in deze discussie. NinaPaul bezondigd zich hier m.i. ook regelmatig aan en dat + het laatste woord maakt hem irritant.

Overigens geloof ik zeer zeker wel dat NinaPaul een behoorlijke hoeveelheid kennis in huis heeft getuige een groot deel van zijn opmerkingen. Indien hij zijn best doet om niet overal op te reageren is het echt wel iemand om serieus te nemen; misschien kan ik IRL ook best goed met NinaPaul overweg.

Overigens doe ik liever niet mee aan wat jij noemt "bashing", maar je hebt er nu wel om gevraagd en als ik NinaPaul was geweest zou ik hier dus niet zo blij mee zijn geweest; ik had het liever via PB uitgevochten...

Misha

Citaat van: Turbobiker op 24-06-2012 10:05:28

OK, ook jij mist volledig het punt van dit topic. Iets meer verstand had ik wel verwacht. Het gaat er om hoe je met elkaar om gaat.

Zo dus niet, want je ananlyse over NP is kort door de bocht en verre van correct. Je stelt iemand weer onterecht te kijk. Zie ook de eerste reacties in dit topic.

Nog treuriger is natuurlijk de drang van sommigen om meteen mee te gaan met jouw opmerkingen. Zelf denken is moeilijk, hard meebrullen met iets wat in je straatje lijkt te passen is veel eenvoudiger... .

Lees hem nog eens terug ?

Citaat van: Mattheüs 7:3-5

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

UserID6342

Citaat van: KIM op 24-06-2012 11:14:01
.... ik had het liever via PB uitgevochten...
Slappe hap, doe het dan via IRL en dan hoeft er nog niet eens gevochten te worden maar kan een goed gesprek face-to-face heel verhelderend werken.

arjen850

Citaat van: Turbobiker op 24-06-2012 10:05:28
Daar is niet veel mis mee als je ook een punt hebt: maar het lijkt er vaak alleen maar op om een 'lekker puh'  te kunnen zeggen

Melden bij mensen dat je meer verstand van hen verwacht, getuigt ook niet echt van een super omgang Lars..
De analyse die jij nu  hanteerd over de Brulapen en de mensen waarbij jij meer verstand had verwacht, is ook treurig.
En wat Kim terecht opmerkt, is dat NP dit topic juist als zeer vervelend zou kunnen ervaren, al zou dat ook maar zo andersom kunnen zijn natuurlijk..

KIM

Citaat van: Dirk342 op 24-06-2012 13:08:03
Slappe hap, doe het dan via IRL en dan hoeft er nog niet eens gevochten te worden maar kan een goed gesprek face-to-face heel verhelderend werken.

Heb jij dat al gedaan dan?

UserID6342

Citaat van: KIM op 24-06-2012 13:33:45
Citaat van: Dirk342 op 24-06-2012 13:08:03

Heb jij dat al gedaan dan?
Nee, heb mijn zegje gezegd en ik heb er over via PB niets meer van gehoord.  Daarna is bij mij de negeerfase ingetreden, alhoewel ik 'm ook een compliment kan geven als hij ergens op terug komt.  Zie mijn eigen Blog.  Als ik via PV iets van NP zou vernemen zou ik NP dan ook meteen eens uitnodigen voor een goed gesprek.

Johann

arjen850

Wout309t

Lijkt me duidelijk...... ;D
2011 V70 2.0T R-Design MT