Wat is jou locatie?

Gestart door Henk855, 12-06-2012 17:53:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Henk855

Citaat van: Jack v op 12-06-2012 20:03:37
Citaat van: sjors855 op 12-06-2012 19:59:47
Maar er zijn er zat die er geen locatie in hebben staan  >:(
heb ik ook niet, al die mensen steeds om de deur :eusa_shifty:

;D ;D ;D
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

Jan_D.

Citaat van: NinaPaul op 12-06-2012 18:37:09
Het is een villa :D

Kortenberg, tussen Leuven en Brussel.

Dus als iemand nog geld over heeft zodat mensen in Afrika België ook drinkbaar water uit de kraan krijgen ;)

Een villa zonder riool en zonder drinkbaar water?? "Rare jongens die Belgen!" (Asterix)

verron

Citaat van: Jack v op 12-06-2012 20:03:37
Citaat van: sjors855 op 12-06-2012 19:59:47
Maar er zijn er zat die er geen locatie in hebben staan  >:(
heb ik ook niet, al die mensen steeds om de deur :eusa_shifty:

Moet je ze niet uitnodigen........
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

Jack v

Citaat van: verron op 12-06-2012 22:43:41
Citaat van: Jack v op 12-06-2012 20:03:37
Citaat van: sjors855 op 12-06-2012 19:59:47
Maar er zijn er zat die er geen locatie in hebben staan  >:(
heb ik ook niet, al die mensen steeds om de deur :eusa_shifty:

Moet je ze niet uitnodigen........
ach het is ook wel weer gezellig.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

NinaPaul

Citaat van: Jan_D. op 12-06-2012 22:24:44
Citaat van: NinaPaul op 12-06-2012 18:37:09
Het is een villa :D

Kortenberg, tussen Leuven en Brussel.

Dus als iemand nog geld over heeft zodat mensen in Afrika België ook drinkbaar water uit de kraan krijgen ;)

Een villa zonder riool en zonder drinkbaar water?? "Rare jongens die Belgen!" (Asterix)

Dat zeg ik ook altijd tegen de "gemeente" :D
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Midicijnman

Is het misschien een idee om een regio te noemen. Dan hoeft de woonplaats niet worden prijsgegeven, maar dan kun je wel een beetje een hint geven. Regio Rotterdam in mijn geval. Je zou Nederland in een stuk of twintig stukjes kunnen verdelen zoals de veiligheidsregio's.

Als je dan aangeeft in welk vakje je zit, weet een ander of dat een beetje in de buurt is of niet.

rammstein01

Vak20, en is ongevaarlijk

ulkeman

Citaat van: Midicijnman op 13-06-2012 02:26:27
Is het misschien een idee om een regio te noemen. Dan hoeft de woonplaats niet worden prijsgegeven, maar dan kun je wel een beetje een hint geven. Regio Rotterdam in mijn geval. Je zou Nederland in een stuk of twintig stukjes kunnen verdelen zoals de veiligheidsregio's.
http://www.veiligheidsberaad.nl/veiligheidsberaad/images/Veiligheidsregios-2009-424px.gif
Als je dan aangeeft in welk vakje je zit, weet een ander of dat een beetje in de buurt is of niet.

mwah ik vind dat een beetje te veel gedoe.
ga echt niet elke keer kijken op de kaart waar iemand woont.
als iemand problemen met de auto heeft meld diegene maar mooi waar hij woont als hij hulp wilt.
een anders zoekt die het zelf maar uit.
mijn mening.


ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

-D©©©L-

Citaat van: ulkeman op 13-06-2012 10:02:55
Citaat van: Midicijnman op 13-06-2012 02:26:27
Is het misschien een idee om een regio te noemen. Dan hoeft de woonplaats niet worden prijsgegeven, maar dan kun je wel een beetje een hint geven. Regio Rotterdam in mijn geval. Je zou Nederland in een stuk of twintig stukjes kunnen verdelen zoals de veiligheidsregio's.
http://www.veiligheidsberaad.nl/veiligheidsberaad/images/Veiligheidsregios-2009-424px.gif
Als je dan aangeeft in welk vakje je zit, weet een ander of dat een beetje in de buurt is of niet.

mwah ik vind dat een beetje te veel gedoe.
ga echt niet elke keer kijken op de kaart waar iemand woont.
als iemand problemen met de auto heeft meld diegene maar mooi waar hij woont als hij hulp wilt.
een anders zoekt die het zelf maar uit.
mijn mening.

Sluit ik me bij aan. Wie wil er nou wat van wie ?

verron

850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

UserID6342

Citaat van: ulkeman op 13-06-2012 10:02:55
Citaat van: Midicijnman op 13-06-2012 02:26:27
Is het misschien een idee om een regio te noemen. Dan hoeft de woonplaats niet worden prijsgegeven, maar dan kun je wel een beetje een hint geven. Regio Rotterdam in mijn geval. Je zou Nederland in een stuk of twintig stukjes kunnen verdelen zoals de veiligheidsregio's.
http://www.veiligheidsberaad.nl/veiligheidsberaad/images/Veiligheidsregios-2009-424px.gif
Als je dan aangeeft in welk vakje je zit, weet een ander of dat een beetje in de buurt is of niet.

mwah ik vind dat een beetje te veel gedoe.
ga echt niet elke keer kijken op de kaart waar iemand woont.
als iemand problemen met de auto heeft meld diegene maar mooi waar hij woont als hij hulp wilt.
een anders zoekt die het zelf maar uit.
mijn mening.
Mee eens, en ik heb die tijd wel gehad dat ik in de auto sprong en ergens naar toe reed.  Dat gebeurt alleen bij hoge uitzonderingen en bij mensen die ik graag mag.  Voor de rest komen ze maar lekker hierheen.  Het is of graag of niet, heel simpel.  Hun hebben een probleem en niet ik.  Klinkt misschien arrogant en is het in zekere zin ook wel, maar ach zo leef ik me hele leven al en bevalt prima ;D

Auk

Sluit ik me ook bij aan.
Auke
Volvo. for life

Henk855

Zo'n kaart hoeft voor mij ook niet zo. Het is net zo makkelijk even in het profiel te kijken dan weet je alles of niets.
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

henry classic v70

En als het niet in het profiel staat dan kun je toch even een PB sturen...... :eusa_think:
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Henk855

Citaat van: henry classic v70 op 13-06-2012 12:03:54
En als het niet in het profiel staat dan kun je toch even een PB sturen...... :eusa_think:

Aan een kant heb je gelijk Henry als je zegt stuur een PB, maar wat is het voor moeite tijdens de registratie of nu nog een locatie in te voeren? Het veld staat er toch niet voor niets.
Is het zo geheim dan waar iemand vandaan komt?
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com