Nieuwe ruitenwissers

Gestart door Thaii, 13-06-2012 16:52:19

Vorige topic - Volgende topic

Thaii

Ik heb momenteel Bosch-ruitenwissers op mijn V70 (1997). Nu zoek ik een nieuw stel ruitenwissers dat zo goed als geluidloos mijn ruiten wist! Ik krijg namelijk het lopend schijt van het hels lawaai die mijn huidige wissers maken.

Het helse lawaai van rubber dat over glas "schuurt".

Heeft iemand ervaring met bepaalde ruitenwissers en waar te bestellen?

heutink

:D
ik heb ze gewoon bij Halfords vandaan........die maken geen lawaai
8)
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

volvotje850

Een drupje vet wil ook wel helpen  ;D

Ook ik heb ze bij de halfords vandaan en doen het zonder piepen.

Sbv

Ik ben bij dealer langs gegaan en een set meegenomen. Niets piepen en prima betaalbaar(wel wat korting gekregen)

rogerV701998

Citaat van: Sbv op 13-06-2012 17:16:57
Ik ben bij dealer langs gegaan en een set meegenomen. Niets piepen en prima betaalbaar(wel wat korting gekregen)

Ik ook. Ben zeer te spreken over die wissers.

Ries van de Zilverschuit

Citaat van: Thaii op 13-06-2012 16:52:19
Ik heb momenteel Bosch-ruitenwissers op mijn V70 (1997).

Welk type: Aerotwin?
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue

Thys

Bosch Aerotwin AR530S doet z'n werk lang en in stilte. Vorige setje was na 3 jaar en +/- 120.000km nog niet versleten.

elianmars

Zijn de ruiten wel goed schoon? Ligt er bijvoorbeeld geen laag wax van de wasstraat/box overheen? Als ik de wagen heb gewassen en hardwax over de wagen heb gespoten, doen de ruitenwissers ook een tijdje lastig.

patrickkoning

Bosch Aerotwin zijn inderdaad zeker aan te raden!

Martijn_B

Citaat van: elianmars op 13-06-2012 23:05:31
Zijn de ruiten wel goed schoon? Ligt er bijvoorbeeld geen laag wax van de wasstraat/box overheen? Als ik de wagen heb gewassen en hardwax over de wagen heb gespoten, doen de ruitenwissers ook een tijdje lastig.

Hoe spuit jij nou weer een hardwax over je auto ;)
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

Henk855

Set wissers van de Action en voor nog geen 10 euro klaar, wissen perfect en hoelang ze mee gaan? Geen idee. Ze zitten er nu 6500 km op en ze doen het nog steeds goed. Niks geen strepen of lawaai.
Oja niet liegen met 10 euro want de achter wisser koste 2,99 ;D
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

elianmars

Citaat van: Martijn_B op 14-06-2012 13:51:50
Citaat van: elianmars op 13-06-2012 23:05:31

Hoe spuit jij nou weer een hardwax over je auto ;)

Ik kan er ook niks aan doen dat ze die zooi zo noemen bij de wasbox  :eusa_shifty:

Thaii

Nog even melden hoe het is afgelopen:

Ik ben gewoon naar de Auto5 gereden en 2 ruitenwissers gekocht voor 6€/stuk. Ze werken perfect!

dopie

Dunlop flateblade met RainX = geruisloos :) (als je de ruitenwissers al moet gebruiken met RainX).

ZC3rr0r

Citaat van: dopie op 23-06-2012 16:01:34
Dunlop flateblade met RainX = geruisloos :) (als je de ruitenwissers al moet gebruiken met RainX).

Dit dus, al moet ik er in eerlijkheid bij vertellen dat ik de ruiten ook nog eens gepolijst heb met Turtle Wax ClearVue. (aanrader overigens)