Overnachtings-tip Legoland Denemarken (kindvriendelijk) gevraagd

Gestart door Kingfisher, 15-06-2012 21:41:32

Vorige topic - Volgende topic

Kingfisher

Wie o wie heeft er tips mbt een goed en kindvriendelijk overnachtingsadres (hotel, bungalow etc. etc) in omgeving van Legoland Denemarken?
Verblijf is voor 2 a 3 nachten (laatste week juni) met een dreumes van ruim anderhalf. Prijs is niet van belang, kwaliteit en kindvriendelijkheid wel.

tnx voor iedere vorm van info  ;)

wil2

Kan zijn dat je het al wist, maar Legoland heeft zelf ook een hotel. Direct naast het park, je gaat zelfs rechtsreeks met loopbrug het park zelf op. Is een erg kindvriendelijk hotel. Weet nog dat ze bij het inchecken niet mij, maar mijn zoon aanspraken.  Kinderen krijgen ook een button met hun naam erop en worden vervolgens door het personeel steeds met de voornaam aangesproken. Is echt een aanrader. Fijne reis!

elianmars

Dat kan inderdaad, het Legoland hotel. Als de prijs toch niet van belang is.

Wij zitten voor hetzelfde geld een week in een huis, iets verderop  ;D

viking_in_shorts

Wij hebben met plezier in Lalandia gezeten. Zit toegang tot het waterspeelballetpaleiscomplex bij. Schoon, netjes, veel (kinder-) families, een hoop speelfaciliteiten en op loopafstand van het park (=zelfs na een dag lang in het park gelopen te hebben ...)

Kingfisher

Tnx, we hebben al leuks wat gevonden. Huisje vlak onder Kolding. zo'n 35km van Legoland.
Scheelt best wel geld als je ietsje verder gaat zitten viel me op. Maar goed, het ging mij vooral voor de kleine man om een mooie schone en veilige plek te hebben. vandaar dat de prijs niet van belang is voor die paar dagen.

Hotel leek me niet handig met die lastiger slaper (lees: schreeuwen). Maak je geen vrienden mee  ;D