Onze weervolf... en andere parasieten

Gestart door Tiago, 18-06-2012 20:00:52

Vorige topic - Volgende topic

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Tiago op 06-12-2012 11:36:49
En dat vertellen jullie me nú pas!

Hee, jij vroeg niks...
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Tiago

Nee, ik heb dat niet expliciet gevraagd, nee. Dáár hebben jelui gelijk in. Maar indien jullie tussen de regels door gelezen hadden, dan viel te begrijpen dat ik slechts één glanzende carrière voor haar zie weggelegd - die van roadkill.

En dan vertellen jullie me nu pas met welk voertuig de Volvenman die van wanten weet, zijn nageslacht onopvallend in de sneeuw pleegt te walsen!

Tiago

Trouwens... gisteren toevallig nog Radio850 geluisterd?

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Tiago op 06-12-2012 19:42:45

Radio850? Nee RadioXC70 ook niet. Ik lees je blog hier.

Als je nou eens een fijne wandeling met je dochter gaat maken en haar dan ergens achteloos even laat struikelen? Waarschijnlijk is ze zo breekbaar als Delfts Blauw. ;D
Als ze dan helemaal vlak ligt kun je er voor de vorm nog een keer dwars overheen met Volf. Dubbel genaaid houdt beter.

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

The Demon

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 06-12-2012 19:58:37

Als je nou eens een fijne wandeling met je dochter gaat maken en haar dan ergens achteloos even laat struikelen? Waarschijnlijk is ze zo breekbaar als Delfts Blauw. ;D
Als ze dan helemaal vlak ligt kun je er voor de vorm nog een keer dwars overheen met Volf. Dubbel genaaid houdt beter.

Ewøut
Ewøut ga even naar www.radio850.nl en er gaat een wereld (van muziek) voor je open  ;D
Op de site kan je de de verhalen van Tiago terugluisteren.

Groet,
The Demon.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: The Demon op 06-12-2012 20:20:15
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 06-12-2012 19:58:37

Ewøut
Ewøut ga even naar www.radio850.nl en er gaat een wereld (van muziek) voor je open  ;D
Op de site kan je de de verhalen van Tiago terugluisteren.

Groet,
The Demon.

Liefdesliedjes... ik luister.. ;D

Tiago

Dat zijn dan twee luchtbellen (voor de prijs van één) of een groot lek.
Want vanmorgen gaf de boordcomputer na het starten opnieuw aan dat het koelwaterniveau beneden alle peil was. Dat is dus twee keer in acht dagen. Beter dan zo vaak, zeg ik dan.
En ja, er stond een plasje water onder de auto, een heel groot plasje zelfs, want... het had vannacht geregend.

KIM

Het klinkt misschien gek, maar om te weten of het koelvloeistof is, kun je voorzichtig wat uit dat plasje proeven.
Wanneer het zoet smaakt, heb je een koelvloeistoflekkage.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: KIM op 07-12-2012 16:40:30
Het klinkt misschien gek, maar om te weten of het koelvloeistof is, kun je voorzichtig wat uit dat plasje proeven.

En als het zout/zuur smaakt heeft je buurman tegen je voorwiel staan pissen. ;D

Broabander

Het klinkt misschien gek, maar om te weten of het koelvloeistof is, kun je je schoondochter voorzichtig wat uit dat plasje laten proeven.
Wanneer de wraak zoet smaakt, heb je een koelvloeistoflekkage.
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

razorx

Is inderdaad de makkelijkste test. Als het wat anders is zal je ook niet meteen doodgaan. ;)

Tiago

Eenvoudig, doch... overbodig, dunkt me, indien men binnen een week tot twee keer toe een halve liter koelvloeistof heeft moeten toevoegen.  Of zie ik dat verkeerd?

Misha

Citaat van: Tiago op 04-12-2012 20:25:49
Wanneer ik bijvoorbeeld beweer dat ze de hele dag op bed ligt, dan is dat - natuurlijk! - niet helemaal waar. Ze ligt af en toe ook op de sofa.
;D

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

snix

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 07-12-2012 17:50:45

En als het zout/zuur smaakt heeft je buurman tegen je voorwiel staan pissen. ;D
Een kenner ?