erg hoog kvs verbruik, HEELLLPP ik weet t niet meer :(

Gestart door YoeriR, 18-06-2012 22:53:15

Vorige topic - Volgende topic

ulkeman

Citaat van: MVeldhuis op 19-06-2012 23:13:47
Jah ik zou ook eerst je db riem laten vervangen en dan later wellicht de diagnose krijgen dat je kop stuk is ofzo :P

ag een kop moffel je ook weg onder je jas ;)

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

YoeriR

Ik heb t gevoel dat ik in de maling wordt genomen. Plus wat is er erg aan om bepaalde dingen van de sloop te halen? Kijk natuurlijk haal ik dit soort dingen niet op de sloop weg, maar kom op..

MVeldhuis

Ik denk dat het geen enkel probleem is dat je delen van de sloop haalt, hetgene dat stuit is meer dat je er niet voor betaald gok ik zo.

Boeijke

Je geeft op 1 dag toe dat  je iets gejat hebt op de sloop, Een info knopje. En dat iemand maar iets moet jatten.

Wordt niet erg op prijs gesteld hier denk ik zo.

YoeriR

Sjah ieder mens maakt fouten.. en weetje voor de rest betaal ik plus t geen wat ik zei was dat t kan, meer niet, wat diepersoon er mee doet is een tweede

YoeriR

Verder jat ik ook niks meer hoor ;) goud eerlijk. En ja weetje stom van me dat ik t gezegd heb sorry daarvoor.

YoeriR

Het was niet slim en netjes om die opmerking neer te zetten heb m verwijderd en excuus aangeboden, serieus mijn oprechte excuus! En ik hoop dat jullie ook mijn stomme actie vergeven..

volvobug

Ja hoor ik wel, heb net een heerlijk stuk chocolade op en vind alles prima momenteel  :eusa_shifty:
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

arjen850

Citaat van: volvobug op 20-06-2012 00:00:06
Ja hoor ik wel, heb net een heerlijk stuk chocolade op en vind alles prima momenteel  :eusa_shifty:

Dan heb je waarschijnlijk wel iets meer op als enkel chocolade ;D

YoeriR

Mensen echt ik kan t niet vaak genoeg zeggen denk ik, oprecht sorry! Ik weet dat t een zeer kl*te actie is geweest en t spijt mij dan ook echt enorm!!!

ulkeman

Citaat van: YoeriR op 20-06-2012 00:10:38
Mensen echt ik kan t niet vaak genoeg zeggen denk ik, oprecht sorry! Ik weet dat t een zeer kl*te actie is geweest en t spijt mij dan ook echt enorm!!!

ff die spullen betalen nog? ;)

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

YoeriR

Al gedaan, ben terug geweest en heb t betaald omdat ik een *** gevoel had..

MVeldhuis

En als je het niet gelooft dan liegt ie er zo nog een stukje bij aan ;D

YoeriR

Ok maar ontopic ff verder, waar kan ik t goedkoop laten doen en hoeveel ben ik dan ongeveer kwijt?

YoeriR

@Mveldhuis: kijk er zijn mensen die toegeven dat ze fout zijn geweest! En eerlijk waar ik voelde en nogsteeds eigenlijk vrij rot hierover! Dus alsjeblieft, vergeef deze fout.