Volvo Klassieker Beurs 2012

Gestart door Gerrit, 20-06-2012 19:12:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

razorx

Ik ben dit jaar niet geweest, maar als ik het zo lees heb ik behalve het zien van vrienden en bekenden niet veel gemist.
Het idee zo'n beurs te verdelen over meerdere verdiepingen kan niet werken. Je maakt gewoon minder snel het rondje opnieuw en het wordt onoverzichtelijk.
Daarnaast lijkt het me qua laden en lossen erg vervelend voor de standhouders op de hogere verdiepingen.

Ik vond de Veemarkthallen gezellig en vertrouwd en in Gorinchem was het erg mooi opgezet.

Desalniettemin vind ik het jammer dat ik er niet bij kon zijn.

Piere

Citaat van: razorx op 14-10-2012 20:44:13
Ik ben dit jaar niet geweest, maar als ik het zo lees heb ik behalve het zien van vrienden en bekenden niet veel gemist.
Het idee zo'n beurs te verdelen over meerdere verdiepingen kan niet werken. Je maakt gewoon minder snel het rondje opnieuw en het wordt onoverzichtelijk.
Daarnaast lijkt het me qua laden en lossen erg vervelend voor de standhouders op de hogere verdiepingen.

Ik vond de Veemarkthallen gezellig en vertrouwd en in Gorinchem was het erg mooi opgezet.

Desalniettemin vind ik het jammer dat ik er niet bij kon zijn.

De standhouders boven hadden niet te klagen, ze konden tot daar met hun auto rijden ;)

Maar inderdaad, qua overzichtelijkheid was het minder als vorig jaar. Anyway, toch een pluim voor de organisatie, er stond heel wat moois bijeen en ik ben blij dat ik er geweest.
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

Ben

Als ik een stand toegewezen had gekregen op de 1e etage had ik die geweigerd.
Alle aan- en afvoer moet met 1 goederenlift.
je moet er niet aan denken als er 50 of meer stands boven staan, met wat voor ellende en wachttijden je dan te maken krijgt.

Ik denk dat de HomeBoxx een leuke locatie is voor een bedrijfspresentatie of een beurs die makkelijk op de bouwen is maar het is absoluut ongeschikt voor de VKB.
Naar de Veemarkthallen kunnen we niet meer want die zijn inmiddels afgebroken.
Gorinchem blijft mijn favoriete locatie maar zou dit jaar niet beschikbaar geweest zijn.

Maar ach, het is weer gelukt, ik heb heel veel bekenden en onbekenden gezien en gesproken.
Volgend jaar gaan we gewoon lekker weer :) en dan zien we wel waar we ons weer mogen melden.
Brabanthallen? Autotron? Americahal? Hallen genoeg in Nederland

mehn

Citaat van: Ben op 14-10-2012 21:09:58
Volgend jaar gaan we gewoon lekker weer :) en dan zien we wel waar we ons weer mogen melden.
Brabanthallen? Autotron? Americahal? Hallen genoeg in Nederland

Zolang het niet in Haarlem is :P

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Spin!

Citaat van: mehn op 14-10-2012 21:16:07
Citaat van: Ben op 14-10-2012 21:09:58
Volgend jaar gaan we gewoon lekker weer :) en dan zien we wel waar we ons weer mogen melden.
Brabanthallen? Autotron? Americahal? Hallen genoeg in Nederland

Zolang het niet in Haarlem is :P

Autotron...lekker naast de deur ;D

www.vm-parts.nl

Laguna-S60R

Citaat van: Ben op 14-10-2012 21:09:58
Als ik een stand toegewezen had gekregen op de 1e etage had ik die geweigerd.
Alle aan- en afvoer moet met 1 goederenlift.
je moet er niet aan denken als er 50 of meer stands boven staan, met wat voor ellende en wachttijden je dan te maken krijgt.

Ik denk dat de HomeBoxx een leuke locatie is voor een bedrijfspresentatie of een beurs die makkelijk op de bouwen is maar het is absoluut ongeschikt voor de VKB.
Naar de Veemarkthallen kunnen we niet meer want die zijn inmiddels afgebroken.
Gorinchem blijft mijn favoriete locatie maar zou dit jaar niet beschikbaar geweest zijn.

Maar ach, het is weer gelukt, ik heb heel veel bekenden en onbekenden gezien en gesproken.
Volgend jaar gaan we gewoon lekker weer :) en dan zien we wel waar we ons weer mogen melden.
Brabanthallen? Autotron? Americahal? Hallen genoeg in Nederland

WTC expo in Leeuwarden  :eusa_whistle: ;D
S60 2.4I 170PK LPI Sports Edition

S60Register

verron

Net weer thuis van 2 hele geslaagde VKB dagen......Ben, enorm bedankt dat we bij je op stand mochten staan! Veel forumleden tegengekomen en uiteraard zijn er weer de nodigde handtekeningen geplaatst. Ook heeft Auto Service Hardenberg (voorheen Volvo Service Hardenberg) zich bereid gevonden om te zorgen dat de winterbandjes op de LM velgen en de auto uit te lijnen......uiteraard zijn we daar blij mee :eusa_clap:

Ook zijn nog de nodige stickers in ontvangst genomen zodat onze volgers, ons nu ook op Facebook kunnen volgen en hebben we CarolinB nog even een spoedcursus knipperlicht vervangen gegeven............Wat een snelle leerling!

















850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

The Demon

Citaat van: mehn op 14-10-2012 21:16:07
Citaat van: Ben op 14-10-2012 21:09:58
Volgend jaar gaan we gewoon lekker weer :) en dan zien we wel waar we ons weer mogen melden.
Brabanthallen? Autotron? Americahal? Hallen genoeg in Nederland

Zolang het niet in Haarlem is :P
Wat is er mis met Haarlem?  >:(

Groet,
The Demon.

Piere

Dat bullbarke van de runner is toch wel licht gemaakt hoor, je zult er niet veel mee moeten aan de kant duwen :P
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

The Demon

Als de Runner aankomt gaat elk levend wezen die zijn/haar leven lief heeft aan de kant, volgens de wetten der natuur  ;D

Groet,
The Demon.

Fokke 01.01.005

Citaat van: Ben op 14-10-2012 21:09:58
Als ik een stand toegewezen had gekregen op de 1e etage had ik die geweigerd.
Alle aan- en afvoer moet met 1 goederenlift.
je moet er niet aan denken als er 50 of meer stands boven staan, met wat voor ellende en wachttijden je dan te maken krijgt.

Ik denk dat de HomeBoxx een leuke locatie is voor een bedrijfspresentatie of een beurs die makkelijk op de bouwen is maar het is absoluut ongeschikt voor de VKB.
Naar de Veemarkthallen kunnen we niet meer want die zijn inmiddels afgebroken.

Gorinchem blijft mijn favoriete locatie maar zou dit jaar niet beschikbaar geweest zijn.

Maar ach, het is weer gelukt, ik heb heel veel bekenden en onbekenden gezien en gesproken.
Volgend jaar gaan we gewoon lekker weer :) en dan zien we wel waar we ons weer mogen melden.
Brabanthallen? Autotron? Americahal? Hallen genoeg in Nederland

Ben, de allereerste keer dat de volvo850club kon meedoen aan de VKB was in Rosmalen, en toen stonden we op de bovenverdieping. Inderdaad toen ook drama bij het afbreken en de auto's weer naar beneden zien te krijgen. Dus als Rosmalen een optie zou zijn, dan alsjeblieft op de beganegrond.
AK400-AZ250-R5-343DL-345GL-244DL-244GL-244GLE-854GLT-854GLT+854R+C70c

Piere

Citaat van: The Demon op 14-10-2012 23:12:26
Als de Runner aankomt gaat elk levend wezen die zijn/haar leven lief heeft aan de kant, volgens de wetten der natuur  ;D

Groet,
The Demon.

Je zou voor minder, de politie rijdt hier nog niet met zoveel zwaailichten rond ;D
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

mehn

Citaat van: The Demon op 14-10-2012 22:19:53
Wat is er mis met Haarlem?  >:(

Dat is niet echt centraal en ongeveer 4 uur rijden met de aanhangwagen :P

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

widebody

Citaat van: mehn op 15-10-2012 06:24:40
Citaat van: The Demon op 14-10-2012 22:19:53
Wat is er mis met Haarlem?  >:(

Dat is niet echt centraal en ongeveer 4 uur rijden met de aanhangwagen :P

MECC een optie? ;)

mehn

Citaat van: widebody op 15-10-2012 08:10:59
Citaat van: mehn op 15-10-2012 06:24:40
Citaat van: The Demon op 14-10-2012 22:19:53
Wat is er mis met Haarlem?  >:(

Dat is niet echt centraal en ongeveer 4 uur rijden met de aanhangwagen :P

MECC een optie? ;)

Dat is 2,5 uur rijden, dus niet heel veel beter ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: