Volvo Klassieker Beurs 2012

Gestart door Gerrit, 20-06-2012 19:12:27

Vorige topic - Volgende topic

Gerrit

Beste Allen,

Op zaterdag en zondag 13 en 14 oktober is de 21 ste Volvo Klassieker Beurs in de Home Boxx Exhibition Centre te Nieuwegein
Voor wie de lokatie wil bekijken kijk dan op www.homeboxx.nl

Voor meer informatie kijk dan op www.volvobeurs.nl

Gerrit

Hengeveld

Weer een nieuwe lokatie? Ben benieuwd. Wij komen natuurlijk weer langs.

Ben

Ik ben er vast ook wel weer bij.
Hoewel ik van de locatie voorlopig nog niet echt enthousiast wordt.
Ik houd niet zo van beursgebouwen waarbij e.e.a. verdeeld is over 2 etages en standhouders hun spullen met een lift moeten vervoeren.
Heb daar in verschillende beursen al slaande ruzies meegemaakt.

Wout309t

Waarom eigenlijk niet meer in Gorinchem?
2011 V70 2.0T R-Design MT

Ben

Citaat van: Wout309t op 29-06-2012 09:21:15
Waarom eigenlijk niet meer in Gorinchem?
Dat is mij niet duidelijk.
Misschien was de hal niet beschikbaar.

Ben

Citaat van: Claudia op 29-06-2012 09:33:03
Wij hebben 2 weken geleden in de Boxx een bedrijfsfeest gehad van mijn werk.
Mooie locatie voor een feest, maar idd minder voor dit soort  evenementen.

Die indruk had ik ook al toen ik de website van de Boxx bekeek.

maruska

vandaag even langsgeweest.... het is echt heel anders dan de vorige expositieruimten....
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

mafvanvolvo

De reden dat het niet op de vorige lokatie is:deze datum was al bezet in het jaar 2012.

Mijn Volvo 850 GLE 10v die vorig jaar in Gorkum daar in de stand van de Volvo 850 club stond te pronken is te koop ,hij staat
bij autobedrijf Marc van der molen in Enkhuizen,zie de website vraagprijs 1550 euro.

Groeten Ted.

phil73

Jammer ik vond Gorinchem toch wel een mooie leuke lokatie, ook centraal gelegen en genoeg parkeerplaatsen.

Ken de Homeboxx niet maar ligt naast de Blokhoeve en daar is altijd te weinig parkeerplek en worden veel bonnen uitgeschreven voor foutparkeerders (op het gras/stoep e.d.)

Volvo 850 2,5i op LPG

Bas T5r

Citaat van: phil73 op 29-07-2012 12:57:44
Jammer ik vond Gorinchem toch wel een mooie leuke lokatie, ook centraal gelegen en genoeg parkeerplaatsen.

Ken de Homeboxx niet maar ligt naast de Blokhoeve en daar is altijd te weinig parkeerplek en worden veel bonnen uitgeschreven voor foutparkeerders (op het gras/stoep e.d.)

Er is een ruim parkeerterrein bij de Symfonielaan, anders aan de andere kant van de weg in de woonwijk; ander alternatief is bij de McDonalds. Bekeuren doen ze daar vrij makkelijk idd....
855 T-5R

Ben

In tegenstelling tot de afgelopen jaren is de stand van Volvo-forum/Volvo850forum dit jaar niet in combinatie met die van de Volvo850Club geplaatst.
De nieuwe hal geeft de organisatie daar kennelijk niet de ruimte voor.
Ik zal de gezelligheid en steun van de clubbemanning zeer missen!

Maar elk nadeel heeft z'n voordeel en zo 'moest' ik een eigen stand ontwerpen.
Er staan nogal veel pilaren in de nieuwe hal en daar heb ik iets tussendoor kunnen bedenken.

Ik deel de stand met VolvoTech.eu en heb de Elandrunner en de racer van Pethconi te gast.

En vanzelfsprekend ben je van harte welkom in de forumstand voor de enige echte BENseo.

UserID6342

Hmm....  Vraag me toch serieus af waar de club dan mee komt en of ze überhaupt wel komen want kon ook al niets vinden op de club-website.  Zou dit persoonlijk wel erg slecht vinden om eerlijk te zijn, want iedere Volvoclub is aanwezig op de VKB.

Mark ??

Ben

De 850 club is er gewoon hoor. De organisatie heeft alle verenigingen in een rijtje gezet.
We hebben heel lang geprobeerd de forumstand toch daarbij de krijgen maar de beursorganisatie kon of wilde dat niet.

MrCain

Citaat van: Ben op 16-09-2012 12:28:52

En vanzelfsprekend ben je van harte welkom in de forumstand voor de enige echte BENseo.

;D
Volvo 855 T-5: nog bijna origineel ;)

Citaat van: een wijze man
De Engelse auto bouwers waren echte prutsers....
Daarin tegen zijn Italiaanse autobouwers weer ingenieuze prutsers!

UserID6342

Citaat van: Ben op 16-09-2012 12:47:16
De 850 club is er gewoon hoor. De organisatie heeft alle verenigingen in een rijtje gezet.
We hebben heel lang geprobeerd de forumstand toch daarbij de krijgen maar de beursorganisatie kon of wilde dat niet.
OK dan.  Dank voor de uitleg Ben, ben ik nog steeds erg benieuwd waar de club mee komt dan.  De stand van jou ziet er zo gelikt uit hoor.