Route naar Denemarken - Zweden

Gestart door Kingfisher, 13-06-2010 21:38:47

Vorige topic - Volgende topic

Starbuck

Citaat van: verron op 15-06-2010 15:58:31
Citaat van: viking_in_shorts op 15-06-2010 11:58:19
ikzelf denk ook dat 's nachts rijden het beste is...

Helemaal mee eens, lekker rustig en kun je lekker doorijden. Mijd wel de stille parkeerplaatsen tussen Lübeck en Frehman.................veel ongure types in de bosjes!

Hmm, met 3 kids en madam erbij rijd ik niet graag 's nachts, ook omdat de wegen niet verlicht zijn. Verwend he. :evil:

En ik heb al helemaal geen zin om ongure types op verlaten parkings tegen te komen.  :eusa_naughty: :eusa_snooty:

Volgens mij is en blijft de overtocht Kiel-Goteborg de meest aangename en comfortabele oplossing.
Heb navraag gedaan, kost ons all-in, heen en weer 1000 eurie's. :eusa_sick:
Tja, benzine en een overnachting kost ook iets. :eusa_doh:

verron

Helemaal gelijk, het is ook mijn voorkeur. Alleen als rechtgeaarde Hollander ben ik te zuunig om 1000 euro uit te geven om op een boot te slapen. :eusa_snooty:
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

Kingfisher

Mbt de "Duitsland-route": m'n collega is afgelopen weekend teruggekomen uit Zweden en heeft de heenreis via de 1 gereden (Osnabruck - Bremen-Hamburg) en de terugweg via de 7 (Hamburg - Hannover-Osnabruck).

Via de 1 heel veel baustelle en vertraging, via de 7 (Hannover) nauwelijks baustelle en super gereden.

Conclusie op dit moment: Via Hannover is zo'n 50km om rijden, maar wel een heel stuk relaxter (en grotere delen zonder snelheidsbeperking)  ;)

Kingfisher

*Schop*

Efkes een oude doos open trekken hoor, zonde om een nieuw topic te starten.
We gaan dus weer naar Denemarken, deze keer Legoland en omstreken.

Nu heb ik natuurlijk weer ff zitten gluren, en zag dat het nauwelijks verschilt (uit Utrecht) tussen de 1 (Oldenzaal-Bremen-Hamburg) of de 31 / 28 (Emmen-Oldenburg-Bremen-Hamburg)

Vraag: kent iemand beide routes en is de 31 / 28 via Oldenburg idd een fijne route om te rijden?

verron

Yep, ik rij die route altijd.......Vanuit Dedemsvaart is het iets in kilometers om, maar rijd een half uur sneller in tijd. ik kom bij Meppen (Emmen) de 31 op.
Erg rustige weg waar je rustig een hoog tempo kunt aanhouden.
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

Jack v

Citaat van: verron op 20-06-2012 20:48:11
Yep, ik rij die route altijd.......Vanuit Dedemsvaart is het iets in kilometers maar rijd een half uur sneller in tijd. ik kom bij Meppen de 31 op.
Erg rustige weg waar je rustig een hoog tempo kunt aanhouden.
idd gewoon lekker gassen :D
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Kingfisher

OK tnx, dat dacht ik al. Schelt mij in km's idd ook niet meer dan 20km ofzo.
Lekker relaxed begin. Gaan we doen!