Wagenpark t5joost

Gestart door t5joost, 22-06-2012 12:07:16

Vorige topic - Volgende topic

vincent-mk1

hmmm je was me voor mbt jx-pd-05

t5joost

Gelukkig :)
Heb de andere 2 die tekoop staan ook bekeken. Die in soest, lekker laten staan!
Import auto zou je kunnen doen alleen iets te duur in mijn ogen.

e36-italia

voor de achterspoiler.. je zou mss de Super Tourwagen replica van een bmw E36 (low downforce) versie kunnen pakken en die aanpassen?
http://raceparts.biz/category-2/bmw-e36-and-e36-m3-fibreglass-grp-body-panels/bmw-stw-supertourer-replica-boot-spoiler-low-downforce-version.html

hou anders racecarsdirect.com in de gaten, daar wordt vaak het echte spul aangeboden!

UserID6342

Wat een afschuwelijk ding, zoiets schroef je toch niet op je auto ???

Johann

Citaat van: Dirk342 op 22-03-2016 07:28:22
Wat een afschuwelijk ding, zoiets schroef je toch niet op je auto ???

Voor de BTCC is dit een echtere spoiler dan er nu op zit.

t5joost

Sorry voor de late reactie, maar de spoiler die er nu op zit ben ik niet helemaal te vrede over.
Er lopen wel wat plannetjes maar dat is voor later.

verder over de cy.
Inmiddels alle ic slangen vervangen voor silicone, deel van de koel slangen al vervangen, nieuwe originele voorraam komt er donderdag in en gelijk s70 daklijsten monteren.
18 inch pegasus liggen klaar met nieuw rubber.
Expansievat koelwater is nieuw.
Laatste onderdelen van de carterventilatie haal ik woensdag op en hoop is volgende week te wisselen.
vpb voor, spatlappen achter, olie beurt, bougie´s, bougiekabels, rotor en verdelerkap ook vervangen.

zo nog even wat plaajes bij de praatjes

Had nog wat onderdelen liggen voor maruska (mark) en die kwam meteen even kijken naar de cy.
Bij de cy kreeg ik geen guard ab maar er zat wel een kastje op de a stijl. Met mark even gekeken en bleek dat het relais er uit was gehaald en een overbruggings relais geplaatst was. Even de doos met relais er bij en de goede terug geplaatst. Nog maar 1 probleem ik had geen ab. Moest toch even struinen op de sloop dus de 850 die er stond maar even open getrokken en ja hoor daar lag de ab al te wachten op mij. Ab ingeleerd en hij doet het

cornelis-b

Mooi dat je een AB hebt gevonden Joost, dit is echt een gelukstreffer ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

maruska

mooie aanwinst, en even leuk bijgebep't Joost ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Jurijn R

Die carboncover is dus echt gedemonteerd! Stuur je hem nog altijd niet op  :eusa_whistle:

t5joost

Citaat van: Jurijn R op 04-04-2016 19:59:04
Die carboncover is dus echt gedemonteerd! Stuur je hem nog altijd niet op  :eusa_whistle:

Hah ligt mooi op de plank. Denk dat ik hem maar aan de muur spijker.

Nee allegekheid, hij komt er wel weer op. Had hem liggen en heb hem er voor dr eerste foto snel even opgezet. Als het blok klaar is komt hij er weer op.

Rob81

Hele gave auto, heb er nog even dromerig bij staan kijken toen ik de mijne voor onderhoud bracht ;D

Paulvdberg

Top dat je een werkende gevonden heb!
Ik heb 5 van die afstandsbedieningen maar der werken er maar 2...

Wat is t verschil met daklijsten s70 of 850?

maruska

randje van de 850 ligt plat op de ruit, van de s70 zit een gootje in... effect : minder water langs de zijkant weg, over je zijruiten heen
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

t5joost

BC-racing schroefset zit inmiddels onder de cy ook de 18inch pegs meteen gemonteerd.

Nieuwe originele voorraam is in middels er ingeplakt, en meteen de s70 lijsten er op gezet.
Ook meteen een interieur filter bak er ingezet met een nieuw filter. Als het toch los ligt en er een bak van een interieur filter uit een demontage auto komt dan maar meteen monteren.

Inmiddels een originele 850R spoiler kunnen kopen. Wil meteen de spiegelkappen dak en motorkap mee laten spuiten.
Dak zit een antenne in, helaas hebben ze deze geprobeerd af te kitten en is dit gaan werken met de lak.
Motorkap zit naast de grill een lelijke plek.
Spiegelkappen zijn wit verkleur

Zo dra de cy van pimmers ontdaan is van de koppeling ga ik verder met stage 0, carterventilatie en 1 vacuüm slang moet ik nog vervangen ook heb ik preventief nog een nieuwe tcv gekocht voor iedere auto uit het wagenpark.

Hoop zaterdag nog even tijd te hebben om de cy uit te lijnen.

PimR

Je bent er maar weer druk mee Joost